بازارچه

هنرمندان در مورد فوت ناگهانی “علی طباطبایی” چه می‌گویند؟

به گزارش خبرنگار سینما خبرگزاری میزان، یکشنبه شب انتشار یک مطلب در فضای مجازی اهالی هنر و هنردوستان را در بهت فرو برد خبری که به سرعت واکنش بازیگران را با خود به همراه داشت
«علی طباطبایی درگذشت»
این خبر دست به دست در میان اقشار مختلف مردم می چرخید و البته شایعاتی نیز با خودش به همراه داشت.
پدرعلی طباطبایی  سید کمال طباطبایی از تهیه کنندگان مشهور سینما و تلویزیون صبح روز دوشنبه در گفت و گویی با خبرنگار سینما خبرگزاری میزان علت فوت فرزندش را ایست قلبی عنوان کرد.
همین تایید پدرش کافی بود  تا به سراغ بازیگرانی که با او در «بچه های نسبتا بد» به عنوان آخرین سریالی که در آن به ایفای نقش پرداخته بودند برویم.
این خبر به قدری تکان دهنده و تلخ بود که همکارانش توان صحبت کردن درباره او را نداشتند.
حمید گودرزی اولین کسی بود که با او تماس گرفتم هرچند او در همان شب دررابطه با این موضوع در صفحه اینستاگرامش پستی گذاشته بود و فوت این بازیگر جوان را تسلیت گفته بود اما باز باورش نمی شد. شوکه شده بود بغضش را فرو می خورد و صحبت می کرد . از روزهای خوب همکاریش با علی طباطبایی می گفت. از شخصیت دوست داشتنی که او داشت. از خاطرات خوشش با او در «بچه های نسبتا بد» .

با میلاد کی مرام هم به گفت و گو نشستم. صدایش به سختی شنیده می شد. مدام از او خواهش می کردم که کمی بلند تر صحبت کند اما نمی توانست. با صدای لرزان اظهار تاسف می کرد می گفت واقعا نمی توانم درباره این موضوع صحبت کنم اتفاق  تلخی است نمی توانم چیزی بگویم.
تماس با اشکان خطیبی دیگر بازیگر سریال «بچه های نسبتا بد» را برقرار کردم. کمی عصبی به نظر می رسید. او هم نمی توانست صحبت کند می گفت در این لحظه چه بگویم آخر؟ علی را از دست دادیم. از پیش ما رفت.
سمانه پاکدل آخرین کسی بود که با او تماس گرفتیم دست پاچه بود نمی دانست از چه بگوید. کلافه بود مدام عذرخواهی می کرد نمی توانست کلمات را به خوبی کنار هم بچیند، می گفت: در این جور مواقع چیزی واقعا نمی توان گفت. خدا به خانواده اش صبر دهد به آقای کمال طباطبایی تسلیت می گویم. دیگر توان صحبت کردن نداشت. صحبت با او را به پایان رساندم.
علی طباطبایی این بازیگر جوان و با استعداد کشورمان از میانمان رفت. او با وجود سن کم اما با کارگردان های بزرگی همچون «فریدون جیرانی»،«سیروس مقدم» «محمدحسین لطیفی»، «حسین سهیلی زاده» ،«سامان مقدم»، «محمدرضا هنرمند» و … همکاری داشت.
علی طباطبایی در سن جوانی با مردم خاطره بازی کرد او به واسطه کار هایش در ذهن مخاطب نقش بست.
نقشی که بازیگر می زند بر تابلو نقش نمی بندد بوم بازیگر اذهان عمومی مردم است.
طباطبایی خود را در تابلوی دل بسیاری از مخاطبان نقاشی کرده بود.و حالا نقش ‌جدیدی را در لباسی سفید بر تن کرده که روزی همگان بر تن خواهند کرد.
برای او طلب آرامش از خداوند منان می کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا