یک سال رایگان از سرویس Prime آمازون استفاده کنید

به گزارش موبنا، این یک اتفاق مهم برای اپراتور آمریکایی محسوب می‌شود و هم‌اکنون با پیشی گرفتن از Softbank سومین اپراتور موبایلی برتر در آ<ریکا است.

این شرکت مخابراتی برای افزایش محبوبیت خود نزد کاربران اعلام کرد کاربرانی که تا پایان ماه نوامبر یک مدل از گوشی‌های سامسونگ را از این شرکت خریداری کنند، می‌توانند به مدت یک سال خدمات Prime آمازون را به صورت رایگان در اختیار بگیرند.

سرویس Prime آمازون این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که هر کالایی را از روی این فروشگاه اینترنتی بزرگ خریداری کنند، در کمتر از دو روز می‌توانند بدون پرداخت هزینه حمل کالا را درب منزل خود تحویل بگیرند.

سرویس Prime آمازون به گونه‌ای طراحی شده است که در سریع‌ترین حالت بدون پرداخت هرگونه هزینه کالای مورد نظر را به دست کاربران می‌رساند.

در این طرح گفته شده است کاربرانی که گوشی‌های زیر را خریداری کنند می‌توانند این سرویس را به مدت یک سال رایگان مورد استفده قرار دهند، Galaxy S6، Galaxy S6 edge،‌ Galaxy S6 edge+، Galaxy Note 5.

لازم به ذکر است برای اشتراک یک ساله در سرویس Prime آمازون می‌بایست هزینه 99 دلاری را به فروشگاه اینترنتی بزرگ پرداخت کرد.

100/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا