تعامل مخابرات با زیرساخت برای رفع مشکل فروش اینترنت در ۶ استان

به گزارش موبنا از مهر، داوود زارعیان در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با اشاره به اینکه شرکت مخابرات ایران در حال هماهنگی با شرکت ارتباطات زیرساخت برای حل مشکل فروش پهنای باند اینترنت است، گفت: ما با اصل برخورد و قطع شدن لینک‌های ارتباطی مخالفیم و معتقدیم نباید بدهی موجب برهم خوردن تعاملات با شرکت زیرساخت شود.

وی گفت: با وجود اینکه رویکرد شرکت ارتباطات زیرساخت قطع فروش پهنای باند اینترنت است، به دنبال پرداخت بدهی‌های خود در ۶ استان مطرح شده هستیم.

معاون شرکت مخابرات ایران مبلغ بدهی مخابرات در این ۶ استان را ۲ تا ۴ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: پیش از این نیز، بدهی دو استان مازندران و همدان را پرداخت کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه با مدیران عامل استان‌ها هماهنگی برای پرداخت‌بدهی صورت گرفته است، گفت: سیاست‌های تعرفه‌ای مخابرات مشکلاتی را برای این شرکت به وجود آورده و تا زمانی که این سیاست‌ها حل نشود، کم و بیش محدودیت‌هایی در پرداخت‌های مخابرات به دولت وجود خواهد داشت.

زارعیان با اشاره به اینکه صورتجلسات هماهنگی با شرکت ارتباطات زیرساخت را به زودی پاسخ خواهیم گفت، ادامه داد: برای پاسخ به درخواست شرکت ارتباطات زیرساخت نیازمند زمان برای بررسی اعداد و ارقام و وصول چک هستیم.

وی با تاکید بر اینکه در صورتی که ظرفیت پهنای باند کم باشد در استان‌های مدنظر فروش ADSL نخواهیم داشت، گفت: مخابرات درخواست ۲ تا ۱۰ لینک STM1 در هر استان را به زیرساخت داده است و چنانچه زیرساخت با فروش ۲ لینک STM1 در این ۶ استان موافقت کند، مشکل ما حل خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا