تصویری

مشکل قطعی تلفن ثابت و اینترنت در ایلام رفع شد

حشمت‌الله اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: روز گذشته بر اثر نوسانات برقی مشکل سوختگی ژنراتورهای شرکت مخابرات را به همراه داشت که این موضوع سبب قطعی تلفن‌های شماره‌های ثابت با پیش شماره 3 شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایلام گفت: در واقع مرکز شهید زواره‌ای شهر ایلام که مرکز شماره‌های تلفن ثابت با پیش شماره 3 است به طور کامل قطع شد.

وی ادامه داد: قطعی تلفن‌های ثابت نیز سبب قطعی اینترنت در شهر ایلام در شماره تلفن‌های ثابت با پیش شماره 3 شد که این موضوع مشکلاتی را در پی داشت.

این مسئول اضافه کرد: به محض اطلاع از این شرایط کارشناسان و مسئولان شرکت مخابرات تمام توان خود را صرف رفع این مشکل کرده و در این راستا سعی شد تا ساعت 5 عصر مشکل قطعی خطوط تلفن ثابت به طور کامل رفع شود.

اسدی تصریح کرد: نوسانات برقی و از مدار خارج شدن ژنراتورهای شرکت مخابرات عامل این رویداد بود که با تلاش کارشناسان این مشکل برطرف شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایلام گفت: در حال حاضر نیز مشکلی در زمینه برقراری خطوط تلفن ثابت در استان ایلام وجود ندارد و ارتباط برقرار است.

وی ضمن پوزش از مردم به واسطه بروز این رویداد در شهر ایلام ادامه داد: تمام سعی و تلاش کارکنان و کارشناسان و مدیران شرکت مخابرات استان ایلام ارائه خدمات مطلوب به شهروندان بوده و در این راستا تلاش ویژه‌ای صورت گرفته است.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا