شهرک مخابرات؛ محله‌ای ارزان، لوکس و خلوت در سعادت آباد

بازار ایران – در این میان، شهرک مخابرات که در شمالی‌ترین قسمت سعادت آباد قرار گرفته، چندی است که در بازار مسکن رونق گرفته است و بازار داغی دارد. احتمالا شما هم یکی از آن‌هایی هستید که قصد اقامت در این شهرک مستقل و بی‌حاشیه را دارید و به همین دلیل هم اینجا هستید؛ می‌خواهید بدانید شهرک مخابرات دقیقا کجاست؛ چه امکاناتی دارد و قیمت‌‌های اجاره در اینجا به چه صورت است. به همه این‌ها پاسخ دادیم؛ البته به کمک آگهی‌های رهن و اجاره آپارتمان در شهرک مخابرات در سایت دیوار.

معرفی شهرک مخابرات

شهرک مخابرات نامش با سعادت آباد گره خورده است اما امروزه عرفا آن را خودکفا می‌دانند. شهرکی که در شمالش کوه‌های البرز و در جنوبش بزرگراه یادگار امام (ره) قرار گرفته است. همچنین قسمت‌های غربی و شرقی مخابرات را خیابان پیام و کوهسار به ترتیب احاطه کرده‌اند.

مجاورت با کوه‌های البرز و کوی فراز، این شهرک را از نظر آب و هوایی در موقعیتی بی‌نظیر قرار داده است. علاوه بر این در محله پارک‌ها و بوستان‌های زیادی از جمله پارک شبنم، پارک نارنجستان،پارک شکوفه  و … به چشم می‌خورد.

از سوی دیگر دسترسی نزدیک به بزرگراه یادگار امام و نیایش برای اهالی شهرک موهبت بزرگی است. در خصوص دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی نیز وضعیت مطلوب است؛ یک تاکسی تا میدان صنعت و از آنجا تاکسی و اتوبوس به خیابان‌های اصلی پایتخت.

در کنار این‌ها، امکانات رفاهی اطراف شهرک مخابرات بسیار ایده‌آل است؛ چندین کافه و رستوران مثل اسلاید برگرد، رستوران نارنجستان و … در نزدیکی‌های این محله قرار دارد. همه این‌ها و پروژه‌های تفریحی و فرهنگی در دست احداث،اجاره خانه در شهرک مخابرات را در دو، سه سال اخیر روی بورس آورده و اگر به فکر سکونت در این محله هستید، هر چه زودتر دست بجنبانید.

راه‌های اطلاع از قیمت خانه در شهرک مخابرات

راه حل ساده است؛ به بنگاه‌های املاک اطراف شهرک مخابرات رجوع کنیم؟ خیر. چرا؟ چون اولا بسیار گیج خواهید شد و در ثانی وقتتان بسیار گرفته می‌شود. توصیه ما، رجوع به سایت دیوار و بخش املاک است.

به عنوان مثال در این سایت آپارتمانی 100 متری، دو خوابه با 13 سال سن ساخت در طبقه همکف ساختمانی 4 طبقه، حیاط در اختیار، کف سرامیک و کابینت ام دی اف با 50 میلیون تومان ودیعه و ماهیانه دو میلیون و 300 هزار تومان اجاره آگهی شده است.

در مورد دیگری ملکی 75 متری با 20 سال سن ساخت واقع در طبقه اول ساختمانی سه طبقه و تک واحدی، بازسازی شده و جنوبی 30 میلیون تومان ودیعه و ماهیانه سه میلیون تومان اجاره می‌خواهد. البته می‌توان در این شهرک مستغلات هم پیدا کرد.

برای مثال در میان آگهی‌های رهن و اجاره خانه در شهرک مخابرات، 210 متر زمین به همراه یک ساختمان سه واحدی برای سکونت، با 150 میلیون تومان ودیعه و ماهیانه 14 میلیون تومان اجاره به چشم می‌خورد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا