بازار پول

حسین زاده: «آموزش» عنصر جدایی ناپذیر فعالیت های بانک ملی است

بازار ایران – به گزارش بازار ایران به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده امروز در کارگاه آموزشی آینده پژوهی در آموزش سازمانی و بیست و ششمین نشست بررسی عملکرد آموزشی بانک با تقدیر از همه کسانی که در حوزه آموزش کارکنان فعالیت می کنند، اظهار کرد: بانک ملی ایران از ابتدا برای آموزش و پژوهش ارزش زیادی قائل بوده و آن را به عنصری جدانشدنی از فعالیت های خود تبدیل کرده است.

وی با بیان این که هیچ کدام از عوامل بانک از آموزش بی نیاز نیستند، ادامه داد: موضوعات مرتبط با بانکداری، به روزند و یادگیری مرتب و منظم آنها اجتناب ناپذیر است.

مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: مدیران و کارکنان اداره کل آموزش بانک، باید موضوعات آموزشی مربوط به کارکنان را همواره به روز نگه داشته و از اساتید دانشگاهی مرتبط برای برگزاری کلاس ها و دوره ها استفاده کنند.

حسین زاده همچنین با اشاره به کتاب خاطرات ماهاتیر محمد، گفت: نخست وزیر سابق مالزی در آن جا تاکید کرده که پیشرفت کشورش، مدیون آموزش مستمر است.

مدیرعامل بانک ملی ایران به کارگیری روش های جدید و جذاب آموزشی را راهکاری جدی برای افزایش سطح آگاهی کارکنان دانست و خاطرنشان کرد: موضوعات مهم اقتصادی و بانکی باید در راس آموزش ها قرار داشته باشد.

وی همچنین با توصیه به کارکنان برای مطالعه آزاد روزانه، گفت: بزرگان دینی، مشاهیر علمی و نخبگان ایران و جهان، همواره مردم را به مطالعه و کسب علم تشویق کرده اند و تنها مطالعه است که می تواند نجات بخش انسان باشد.

داوود ملک نیا رییس اداره کل آموزش بانک نیز در این نشست ضمن تشریح دوره های آموزشی برگزار شده تا کنون، تاکید کرد: استانداردسازی آموزش در بانک با استفاده از ظرفیت مشاوران دانشگاهی در دستور کار قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا