روابط عمومی

سی ‌و دومین مدرسه «مهر نوین» در روستای سیل‌زده جلگه ‌خلج پلدختر ساخته می‌شود

بازار ایران – به گزارش بازار ایران به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در مراسم کلنگ‌زنی این مدرسه که با حضور جمعی از مسئولان استانی، مدیران بانک اقتصادنوین و مردم روستای جلگه‌ خلج برگزار شد، فرید جلالی عزیز‌پور سرپرست شعب منطقه جنوب غربی ایران، به نمایندگی از مدیرعامل بانک اقتصادنوین ضمن ابراز همدردی با مردم این روستا، گفت: حادثه سیل فروردین سال جاری، بسیار دلخراش بود، اما این حادثه “سیل همدلی” آحاد مختلف جامعه را در پی داشت.
او با اشاره به اهمیت ایفای وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی در بانک اقتصادنوین گفت: پس از حادثه سیل فروردین 98، بانک اقتصادنوین با هدف کمک به بازسازی زیرساخت‌های مناطق سیل‌زده، احداث دو مدرسه در استان‌های لرستان و گلستان را تقبل کرد که بخشی از منابع این اقدام توسط کارکنان بانک اقتصادنوین تامین شد.
او با ارائه گزارشی از ساخت مدارس توسط این بانک در مناطق محروم کشور گفت: بانک اقتصادنوین تاکنون نسبت به احداث 31 مدرسه در مناطق کمتر برخوردار در استان‌های مختلف کشور اقدام کرده است. مدرسه روستای جلگه‌ خلج شهرستان پلدختر سی‌ودومین مدرسه این بانک است که با نام “مهر نوین” در کوتاه‌ترین زمان ممکن احداث و به کودکان و نوجوانان این روستا تقدیم خواهد شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام موسوی، امام جمعه شهرستان پلدختر نیز ضمن تقدیر و تشکر از اقدام بانک اقتصادنوین گفت: کودکان و نوجوانان روستای جلگه‌ خلج بسیار مستعد و پرتلاش هستند. چهره‌های علمی بسیاری از بطن این روستا پرورش یافته‌اند و اکنون مشغول خدمت‌رسانی به جامعه هستند. او ابراز امیدواری کرد احداث مدرسه “مهر نوین” بتواند زمینه پرورش استعدادهای کودکان و نوجونان این روستا را بیش از پیش فراهم آورد.
گفتنی است مدرسه سه‌ کلاسه “مهر نوین” روستای جلگه‌ خلج شهرستان پلدختر با مشارکت بانک اقتصادنوین و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور احداث و طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده در پاییز 1398 به بهره‌برداری خواهد رسید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا