روابط عمومی

برگزاری دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM) در بیمه سرمد

بازار ایران – به گزارش بازار ایران به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، در این دوره آموزشی که با حضور جمعی از همکاران ستادی و شعب استان تهران این شرکت برگزار شد، ضمن بررسی ابزارهای نوین مدیریت سازمانی، به معرفی و بیان قابلیت ها و ویژگی های مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته شد.
پژمان نریمانی مدیر سرمایه انسانی که مسئولیت برگزاری این دوره را بر عهده داشت، ضمن تشکر و قدردانی از حضور همکاران، هدف از برگزاری این دوره آموزشی را افزایش سطح دانش همکاران در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، شیوه های صحیح و نوین برقراری ارتباط با مشتریان، برطرف نمودن باورهای نادرست پیرامون استقرار CRM در بیمه سرمد، فراهم آوردن بستری مناسب برای تبادل دستاوردها و انتقال تجارب و گسترش دیدگاه‌های نوآورانه در بیمه سرمد در حوزه‌ مدیریت ارتباط با مشتری، برشمرد.
بر اساس این گزارش، دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری، با همکاری موسسه توان آفرین وستا در بیمه سرمد برگزار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا