ارائه و توسعه خدمات استاندارد بیمه‌ای به مردم توسط بیمه دانا

بازار ایران – به گزارش بازار ایران به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در مراسمی که روز ۱۲ مرداد ماه جاری با حضور مفید امینی، عضو هیات عامل و معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه، دکتر کاردگر، نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، قائم مقام مدیرعامل،رئیس و اعضای هیئت مدیره، معاونان و مدیران ستادی در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد، بهره‌برداری از مرکز داده جدید آغاز شد.

در این مراسم دکتر کاردگر ضمن خوشامدگویی به مفید امینی، معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و قدردانی از تلاش‌های مدیر و کارکنان مدیریت فناوری اطلاعات، بابت طراحی و راه اندازی این مرکز، ابراز امیدواری کرد با شروع به کار این داده، از این پس شاهد افزایش امنیت، استانداردسازی خدمات بیمه‌ای طبق آخرین استانداردهای بین المللی و تسریع در ارائه خدمات بیمه‌ای به عموم مردم باشیم.

در ادامه مراسم، معاون نظارت بیمه مرکزی و هیئت همراه از بخش‌های مختلف مرکز داده جدید بازدید کرده و در خلال آن توضیح های لازم درباره چگونگی طراحی، ساخت و راه اندازی آن از سوی مدیر فناوری اطلاعات ارائه شد.

گفتنی است: بیمه دانا به منظور سرویس دهی بهتر و پایدارتر به مشتریان و حرکت به سوی توسعه خدمات در صنعت بیمه و نیز با توجه به پیام های ارشادی بیمه مرکزی در خصوص میزان اهمیت زیرساخت فناوری اطلاعات شرکت‌های بیمه، ساخت و تجهیز مرکز داده جدید مطابق با استانداردهای بین‌المللی را در دستور کار خود قرار داد.

پروژه ساخت این مرکز از اسفندماه سال ۱۳۹۷ آغاز شد و با حمایت و همدلی مدیران ارشد سازمان و پس از انتخاب شرکت مجری ادامه یافت تا اینکه پس از انتقال یو پی اس ها، تابلوهای برق و تجهیزات جدید به داخل سایت اصلی و عملیات ساخت و ساز و راه اندازی اتاق کنترل، بهره‌برداری رسمی آن روز ۱۲ مرداد ماه جاری آغاز شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا