روابط عمومی

در شرایط فعلی، حمایت از تولید باید در اولویت قرار گیرد

بازار ایران – به گزارش بازار ایران به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، هادی قدیمی معاون عملیات بانکی، با اشاره به حمایت‌ها و سرمایه‌گذاری های بانک ایران زمین، در بخش‌های مولد اظهار داشت: امروز کشور در شرایط حساسی قرار دارد، نگاه صحیح به موضوع تولید می‌تواند ضمن بهبود شرایط کشور، زمینه اشتغال بیشتر را فراهم کند و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای تولید و اشتغال را تحقق بخشد.
قدیمی، با بیان این نکته که در کشور ما بانکها به عنوان تأمین کنندگان مالی مطرح هستند افزود: ما باید زمینه را برای تحقق امر حمایت از تولید فراهم کنیم و این مهم میسر نمی‌شود مگر با جذب منابع ارزان قیمت و هدایت صحیح آن در مسیر تولید که موجبات پیشرفت کشور را فراهم خواهد کرد.
در ادامه محمد حسینی کناروئی، مدیر امور شعب استان های بانک ایران زمین ضمن بررسی عملکرد شعب منطقه گفت: از ابتدای سال گذشته امور شعب استان ها کارگروه های تخصصی در تمامی زمینه های جاری بانک ایجاد کرده‌ است که هدف اصلی آن تعامل هرچه بیشتر ستاد با مدیریت و تمامی شعب زیر مجموعه آن است.
حسینی در سخنان خود ضمن تشریح شعار بانک ایران زمین، مروری بر اهداف و برنامه‌های امور شعب در سال 1398 نمود و عملکرد مدیریت استان را مورد بررسی قرار داد.
در این گردهمایی محمد جواد انوجی مدیر شعب استان گیلان گزارش کاملی از وضعیت شعب، جذب منابع، مصارف و مطالبات و بانکداری مدرن ارائه کرد.
گردهمایی مدیران ستادی و شعب استان گیلان بانک ایران زمین با حضور مدیرعامل، معاون عملیات بانکی، مدیری امور شعب استانها، مدیر و کلیه کارکنان استان گیلان برگزار شد.
در حاشیه این گردهمایی مدیرعامل و هیئت همراه از شعب بندر انزلی، غازیان، شریعتی، بازار رشت، منظریه، تختی، بیستون و معلم بازدید کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا