آثار خلق شده به صورت عمومی نمایش داده شوند

بازار ایران – به گزارش بازار ایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه شش، محمدجواد حق شناس همچنین با اشاره به نزدیک شدن ماه محرم و همچنین فصل بازگشایی مدارس گفت: حضور کارتونیست ها در قلب پایتخت می تواند در دو هفته پایانی شهریور با موضوع محرم و فصل بازگشایی مدارس ادامه یابد.

او با بیان اینکه می توان با هماهنگی با رسانه ای همچون همشهری این آثار را به استحضار تمام مردم رساند گفت: خلق نمایشگاهی از این آثار نیز ارزشند خواهد بود و خوشحالم که فرصت حضور در میان کارتونیست های برتر کشور را داشتم.

همچنین محمدرضا دهداری پور شهردار منطقه شش در خصوص برگزاری عصرانه هنر در قلب پایتخت اظهار داشت: با توجه به نگاه فرهنگی که در مجموعه مدیریت شهری وجود دارد، منطقه شش به عنوان قلب فرهنگی پایتخت با برگزاری گذرهای فرهنگی هنری به دنبال افزایش نشاط و طراوت در زندگی شهروندان است.

او با بیان اینکه پیاده راه فرهنگی بلوار کشاورز در طول ایام تابستان به شهروندان خدمت رسانی می کرد گفت: در ادامه، فعالیت در گذر کریم خان به عنوان راسته کتابفروشی ها را مد نظر قرار دادیم و در انتها نیز برنامه های فرهنگی برای میدان هفتم تیر مورد توجه قرار دارد.

شهردار منطقه شش تصریح کرد: با کمک شهروندان و هنرمندان به دنبال ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت های هنری در سطح شهر هستیم.

گفتنی است دومین هفته عصرانه هنر تهران عصر جمعه هشتم شهریور ماه در خیابان کریم خان برگزار شد. در این برنامه جمعی از هنرمندان و اساتید کاریکاتوریست ایران دور هم جمع شده و در میان شهروندان به خلق آثاری با موضوعات شهری پرداختند که با استقبال شهروندان مواجه شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا