تاکید شهرداری تهران خدمت به مردم در مناطق محروم شهر است

بازار ایران – محسن هاشمی‌رفسنجانی در مراسم افتتاح پروژه‌های شهری در منطقه‌ ۱۷ با اشاره به در پیش بودن ایام عزاداری ماه محرم گفت: این روزها، روزهای عزاداری دینی ما شیعیان است و هدف از این برنامه رساندن پیام و روح معنوی‌ است که سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) قصد داشت به جهانیان برساند.

وی با اشاره به اینکه سومین مرتبه است که در منطقه ۱۷ حضور پیدا می کند، تصریح کرد: این منطقه به‌دلیل تراکم بالای جمعیتی منطقه بسیار مهمی است و مدیریت شهری همواره تلاش کرده است تا به نحوی به این منطقه توجه و خدمت کند. در مجموعه شهرداری این حس به طور کامل وجود دارد که باید به مناطق محروم نگاه ویژه‌ای شود.

هاشمی با تاکید بر لزوم سرزدن به خانواده‌های شهدای منطقه گفت: این کار نباید هیچ‌گاه قطع شود. منطقه شما بیش از ۴هزار شهید تقدیم کشور کرده و تحت این شرایط سرزدن به خانواده شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع‌مقدس اتفاق بسیار خوبی‌ است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: در مورد بحث مترو و مجتمع‌های ایستگاهی هم مدیران منطقه باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند. این کار می‌تواند درآمدهای مثبتی برای منطقه ایجاد کند چرا که درآمدهای حاصله در خود منطقه هزینه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا