روابط عمومی

آخرین فرصت برای بهره مندی از جوایز طرح همراز بانک سینا

اخبار بازار – به گزارش اخبار بازار و به نقل از روابط عمومی بانک سینا، در طرح همراز به کاربران فعال همراه بانک سینا که در طول اجرای طرح به انجام تراکنش های بانکی از این درگاه  اقدام نمایند و موفق به کسب حداقل ۳۰۰ امتیاز در باشگاه مشتریان بانک سینا شوند جوایز ارزنده ای به قید قرعه اعطا خواهد شد.

طبق این طرح همچنین مشتریانی که به نصب نرم افزار همراه بانک سینا و ورود به این سامانه اقدام می کنند ۵۰ امتیاز هدیه داده می شود و متناسب با فعالیت کاربران در این بستر و انجام تراکنش های مختلف با کارت بانکی سینا، امتیازهای ویژه ای در باشگاه مشتریان به میزان ۲ برابر امتیاز سایر درگاه های پرداخت الکترونیک بانک به آنها تعلق می گیرد. در طرح همراز باشگاه مشتریان بانک سینا به ازای هر قسط ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریالی پرداختی مربوط به خود یا دیگران در همراه بانک ۲ امتیاز ویژه تعلق خواهد گرفت. کاربران می توانند با افزایش تعداد تراکنش ها تا پایان شهریورماه جاری، شانس برنده شدن خود را افزایش دهند.

جوایز قرعه کشی این طرح شامل هدایای نقدی ارزنده است که به برندگان اهدا خواهد شد. گفتنی است مرحله اول این طرح در تیرماه قرعه کشی شد که اسامی برندگان در سایت باشگاه مشتریان بانک سینا به نشانی https://club.esinabank.com/Home/Index قابل مشاهده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا