روابط عمومی

افزایش سهم بازار بانک ایران زمین با همراهی کارکنان و اجرای بانکداری دیجیتال

اخبار بازار – به گزارش اخبار بازار به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، هادی قدیمی معاون عملیات بانکی، بانک ایران زمین، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیرسابق امور شعب استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل این بانک و خیر مقدم به “رسول اسدی” مدیر جدید این استان ها، خواستار تلاش بیش از پیش همکاران در راستای تحقق اهداف بانک شد.
وی ضمن تاکید بر حمایت از رونق تولید، بر تلاش شعب برای جذب منابع ارزان تاکید کرد و گفت: از این طریق می توان با ارائه طرح های مختلف از طرح های رونق تولید و کارآفرینی حمایت کرد.
قدیمی گفت: صدور ضمانت نامه و گشایش اعتباری اسنادی باید در دستور کار شعب قرار گیرد زیرا این امر به طور حتم با تلاش و مساعی کارکنان در این زمینه محقق می شود.
وی در ادامه به اهمیت موضوع آموزش و ارتقاء کیفی آموزش تأکید فراوان کرد و افزود: کارکنان باید خود را با استراتژی بانک که حول محور بانکداری دیجیتال است همگام کنند تا بانک به بهترین شکل پاسخگوی نیازهای مشتریان در عصر تکنولوژی باشد.
در ادامه حسینی کناروئی به ارائه آمار کلی و جامع استان پرداخت و رتبه و جایگاه مدیریت را در بین سایر مناطق مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و نقاط ضعف و قوت استان را بررسی کردند.
در پایان این جلسه شهرود مدیرسابق استان در خصوص عملکرد 3 ساله خود به ارائه گزارش و آمار پرداخت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا