نواختن زنگ مهر با حضور اعضای شورای شهر تهران

اخبار بازار – به گزارش اخبار بازار به نقل از معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران همزمان با آغاز سال همزمان با آغاز سال تحصیلی اعضای شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز با حضور در مدارس شهر زنگ مهر را نواختند.
بر اساس این گزارش الهام فخاری رییس کمیته اجتماعی و هنر شورای شهر با حضور در مجتمع آموزشی شهید اصلانی که دانش آموزان آن افراد با نیاز ویژه هستند، زنگ مهر را نواخت.
مجید فراهانی رییس کمیته بودجه شورای شهر تهران نیز در سه مدرسه دبیرستان دخترانه شهدای محراب، دبیرستان دخترانه اندیشه و مدرسه کودکان استثنایی کوشا زنگ آغاز سال تحصیلی این مدارس را نواخت.
همچنین محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر به همراه بحیرایی شهردار و رئیس اداره آموزش پرورش منطقه ۱۰ شهرداری تهران و دیگر مدیران زنگ مهر حسینی مدرسه “دخترانه شماره ۱۹ زهرا (مردانی آذری)” را به صدا درآورد.
محمد سالاری رییس کمیسیون شهرسازی و معماری نیز در آیین بازگشایی مدارس در مدرسه شاهد معلم ناحیه 9 منطقه 4 که با حضور رییس آموزش و پرورش و شهردار منطقه 4 و همچنین رییس پلیس راهور و رییس بنیاد شهید منطقه برگزار شد و مرتضی الویری در مدرسه دخترانه سمیه منطقه 6 زنگ مهر را نواختند.
همچنین ناهید خداکرمی رییس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با حضور در مدرسه فرزانگان 7 در منطقه 2 زنگ آغاز سال تحصیلی این مدرسه را نواخت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا