بازدید مدیرکل دفتر شهردار تهران از پروژه های عمرانی چهارگوشه پایتخت

اخبار بازار – به گزارش اخبار بازار و به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، “مصطفی کاظمی” در جریان این بازدید میدانی که با حضور صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و مدیران ارشد این معاونت برگزار شد، در کارگاه پروژه های احداث تونل- زیرگذر امتداد خیابان استاد معین، بزرگراه شهید نجفی رستگار، بزرگراه شهید بروجردی و مجموعه رازی حضور یافت تا از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده به منظور تکمیل عملیات اجرایی این طرح ها قرار گیرد.

مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران در ادامه این بازدید میدانی به اتفاق معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به منطقه 21 رفت تا پیشرفت عملیات اجرایی پروژه در آستانه افتتاح تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید لشگری با سه راهی اندیشه موسوم به تقاطع غیرهمسطح دوگاز را ارزیابی کند. حسن رحمانی شهردار منطقه 21 نیز در جریان بازدید از این پروژه فرامنطقه ای توضیحات تکمیلی و گزارش اقدامات را ارائه کردند.
در میان پروژه های معاونت فنی و عمرانی که توسط مدیرکل دفتر شهردار تهران پایش شد مجموعه رازی در جوار برج طغرل با بیش از 94 درصد پیشرفت فیزیکی احتمالا زودتر از سایر طرح ها تحویل شهروندان خواهد شد. تونل- زیرگذر خیابان استاد معین که هشتمین تونل ترافیکی پایتخت به شمار می آید با پیشرفتی نزدیک به 70 درصد به زودی مرحله حفاری را پشت سرگذاشته و وارد فاز لاینینگ نهایی خواهد شد. از سوی دیگر مسیر 1870 متری حدفاصل تقاطع بزرگراه آزادگان تا پل تقاطع خیابان شهید مزینانی به عنوان فاز نخست پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار در اولویت اجرایی قرار گرفته است و اقدامات مختلف عمرانی از قبیل عملیات خاکریزی، جدولگذاری و احداث رفیوژ میانی در تمام طول این مسیر ادامه دارد. فاز نخست پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی نیز شامل یک مسیر 3700 متری در بخش حدفاصل تقاطع بزرگراه آزادگان تا زیر گذر میدان جانبازان است. عملیات اجرایی این بخش از پروژه در تمام مقاطعی که با املاک معارض مواجه نیست ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا