تصویب بودجه 10 میلیارد تومانی برای برگزاری مراسم پیاده روی اربعین

اخبار بازار – محسن هاشمی در حاشیه صد و شصت و هفتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به مصوبات جلسه روز یکشنبه شورا اظهار کرد: امروز به مناسبت روز آتش‌نشان، از اقدامات آتش‌نشانان کشور به ویژه تهران، تقدیر و تشکر می کنیم. همچنین با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص نام شهدا بر خیابان‌ها و معابر شهری، قرار شد اقدامات و مراقبت‌های لازم در خصوص رویه‌ای که طی سال‌های گذشته انجام شده و ادامه دارد، صورت پذیرد و گزارش آقای عطا در این خصوص نیز به شورا ارائه خواهد شد.
وی افزود: امروز 22 معبر نامگذاری شدند و قیمت موزه نقشه نیز به تصویب رسید.
هاشمی در پاسخ به پرسشی در خصوص انتقاد به طرح ترافیک جدید توضیح داد: نباید پیش‌داوری کنیم بلکه باید بگذاریم این تذکر به شهرداری ابلاغ و پاسخ شهرداری نیز به شورا ارائه شود.
رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: در جلسه امروز شورای شهر تهران 10 میلیارد تومان برای مراسم پیاده‌روی اربعین به تصویب رسید و تأکید شد این اعتبار در مواردی هزینه شود که توسط ستاد مرکزی اربعین مشخص شده و طی سه ماه نیز گزارش عملکرد مالی به شورا ارائه شود.
وی در ادامه در پاسخ به پرسشی درباره نتایج بازدید خود از پارک جنگلی چیتگرعنوان کرد: برای نگهداشت این پارک 7 تا 10 میلیارد تومان هزینه می‌شود، درحالی‌که هزینه‌های آب پرداخت نشده و آب این بوستان قطع شده است. البته در تذکر به شهرداری گفته شد که هزینه آب‌بها پرداخت شود و در نهایت مشخص شد اختلاف‌نظری در خصوص انشعاب آب وجود دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا