صدور آرای قطعی به ارزش تقریبی 268 میلیارد تومان به نفع شهرداری تهران از دادگاه های تجدیدنظر

اخبار بازار – سید امیرحسین شمس، ضمن اعلام این مطلب تصریح کرد: نخستین پرونده در خصوص سه قطعه زمین از املاک واقع در محدوده شهرداری منطقه یک است که در سنوات گذشته برای اجرای طرح های عمومی و عمرانی شهرداری خریداری شده بود، با تلاش های مستمر و پیگیری های مجدانه از طریق شورای حفظ حقوق بیت المال، دستگاه های نظارتی و دادسرای ناحیه 37، موفق به اخذ رای مبنی بر الزام طرف معامله به تنظیم سند رسمی به نام شهرداری تهران شده ایم.

شمس گفت: ارزش ریالی این رای حدوداً 200 میلیارد تومان است.

وی افزود : پرونده دیگری که مربوط به ملکی در محدوده شهرداری منطقه یک بوده و تبدیل به خیابان و گذر شد، با طرح دعوای مالک ملک مبنی بر پرداخت بهای آن، پس از دفاعیات به عمل آمده توسط کارشناسان حقوقی، حکم بر بی حقی خواهان صادر شد. در مرحله تجدیدنظرخواهی نیز با پیگیری های مستمر، تلاش خستگی ناپذیر و دفاعیات موثر مجدداً رای به نفع شهرداری تهران به ارزش تقریبی 62 میلیارد تومان صادر شد.

شمس در ادامه در خصوص پرونده مهم دیگر منطقه یک گفت: در این پرونده که شهرداری تهران محکوم به پرداخت مبلغ 6 میلیارد تومان شده بود، با تلاش همکاران حقوقی و ارائه دلایل و مستندات محکم و مستدل موفق به اخذ رای قطعی به نفع شهرداری شده ایم.

مدیر کل حقوقی شهرداری تهران در خاتمه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های همه همکاران و کارشناسان خود در مجموعه حقوقی شهرداری تهران، گفت: در راستای وظیفه خطیر و مسئولیت سنگینی که در صیانت از حقوق بیت المال بر عهده داریم، در هر لحظه و با هر قدم، از دست اندازی به حقوق شهرداری تهران جلوگیری خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا