حضور هدفمند و برنامه ریزی شده مدیریت شهری پایتخت در مراسم اربعین حسینی

اخبار بازار – سید هادی بهادری عضو کمیسیون عمران و نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش تسهیل گر شهرداری تهران در مراسم پیاده روی اربعین حسینی گفت: در جلسه ای که هفته گذشته در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی برگزار شد، در جریان اقدامات ارزشمند شهرداری تهران برای ساماندهی و پذیرایی از زائران در مسیر پیاده روی مراسم اربعین حسینی امسال قرار گرفتیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مراسم پیاده روی اربعین حسینی مهمترین نیازهای زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، در بخش خدمات رفاهی و بهداشتی است که شهرداری تهران با برنامه ریزی های دقیقی که ترتیب داده آن ها را مرتفع خواهد کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شهرداری در سنوات گذشته هم حضوری اثربخش در مراسم اربعین حسینی داشته و در دوره مدیریت جدید شهری هم شاهد تداوم این خدمات رسانی از یکسو و اقدامات جدیدتر نیز بوده ایم.
بهادری تاکید کرد: در مراسم پیاده روی اربعین، شاهد حضور خیل گسترده زائرانی هستیم که از سراسر ایران و کشورهای دیگر به نجف و کربلا می آیند و خدمات رسانی به این جمعیت میلیونی قطعا هم دشوار است و هم ارزشمند و البته نیاز به برنامه ریزی های دقیقی دارد که شهرداری تهران و تیم های منتخب این مجموعه آن را برعهده می گیرند.
وی در پایان ضمن تشکر از مجموعه شهرداری تهران؛ خاطر نشان کرد: شهرداری تهران امسال نیز همچون سال های گذشته با راه اندازی موکب ها و پذیرایی و خدمت رسانی به زائران در مسیر پیاده روی، نقش موثری در شکوه مراسم اربعین ایفا خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا