ارائه خدمات خودپردازهای بانک تجارت در مسیر مسافران کربلا

اخبار بازار – به گزارش اخبار بازار به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، محمد احمدی آذر رییس اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک تجارت با اشاره به برنامه‌های این بانک برای خدمت رسانی به زوار حسینی گفت: همزمان با پویش پیاده‌روی اربعین حسینی و با اتخاذ تمهیدات لازم، نیاز هموطنان را به خدمات بانکی از طریق ۲۳ دستگاه خودپرداز در مسیر پیاده‌روی مرتفع می‌کنیم.
وی افزود: بانک تجارت در بازه زمانی نیمه دوم مهر ماه برداشت وجه از این دستگاه‌ها را صرفا برای دارندگان تجارت کارت تا سقف ۵ میلیون ریال افزایش داده است.

64945

رییس اداره روابط عمومی بانک تجارت با اشاره به اینکه دستگاه‌های خودپرداز منتخب کاملا در مسیر تردد زائرین قرار دارند، یادآور شد: دستگاه‌های خودپرداز مستقر در شعب بانک تجارت استان‌های خوزستان، کرمانشاه و ایلام در شهرهای منتهی به پایانه‌های مرزی شامل خرمشهر، آبادان ، هویزه، اندیمشک، سوسنگرد، حمیدیه، کنگاور، اسلام آباد، قصر شیرین، کرند غرب، صحنه، ایلام ، ایوان، چوار ، دهلران و مهران در تمامی روزهای هفته به صورت ۲۴ ساعته نیاز زوار کربلا را به وجه نقد و سایر خدمات بانکی مرتفع خواهند کرد.

مشتریان برای اطلاع از اسامی و محل استقرار دستگاه‌های خودپرداز بانک تجارت می‌توانند با مرکز ارتباط مشتریان به شماره ۱۵۵۴ تماس حاصل نموده و یا به سایت www.tejaratbank.ir مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا