روابط عمومی

دیدار ناظر پولی بانک مرکزی در استان یزد با مدیر شعب استان

اخبار بازار – به گزارش اخبار بازار، ناظر پولی بانک مرکزی در استان با حضور در مدیریت استان، ضمن بازدید از خزانه با مدیر شعب و کارکنان دایره خزانه و پول‌رسانی دیدار و در خصوص پول‌رسانی و تامین نقدینگی بانک گفتگو کرد.

حجت اله اخوان ضمن تشکر از همکاری بانک مسکن اظهار داشت: نظارت بانکی موثر از جمله پیش شرط‌های اساسی برای حصول اطمینان از صحت عملکرد نظام اقتصادی کشور است. هدف اصلی نظارت بانکی، حفظ ثبات نظام مالی و افزایش اعتماد به آن از طریق کاهش ریسک برای سپرده‌گذاران است.

article 1

ناظر پولی بانک مرکزی در استان یزد با ارایه گزارشی از میزان نقدینگی و وجوه استان تاکید داشت: تشویق و ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک و کاهش مبادله اسکناس موجب جلوگیری از هدررفت سرمایه ملی جهت تجدید چاپ اسکناس خواهد شد.

مدیرشعب استان در این دیدار ضمن عرض خیر مقدم به ناظرپولی بانک مرکزی که به صورت مشترک در استان یزد و اصفهان حضور دارد، از همکاری و مساعدت وی با بانک مسکن تشکر کرد و گفت: حضور ناظر پولی بانک مرکزی در استان در رفع مشکلات تامین نقدینگی بانک های استان موثر بوده و موجب فعالیت بهتر و ارایه خدمات پولی مطلوب تر توسط بانک های استان شده است.

صیدنبی حیدریان با ارایهگزارشی از میزان منابع، مصارف و مطالبات بانک مسکن در استان، این بانک را بانک تخصصی و توسعه ای در زمینه مسکن و ساختمان نام برد و افزود: بانک مسکن با ارایه تسهیلات ارزان قیمت و بازپرداخت طولانی و طراحی محصولات متنوع بانکی نقش اساسی در تامین مسکن اقشار متوسط جامعه داشته و دارای نقش اثرگذار در کنترل عرضه و تقاضای مسکن می باشد.

وی در پایان آمادگی این بانک را نسبت به همکاری همه جانبه با ناظر پولی بانک مرکزی اعلام نمود و اظهار داشت: قانونمندی بانک مسکن به الزامات بانک مرکزی همیشه مدنظر این بانک بوده است.

گفتنی است، ناظرین پولی بانک مرکزی در استان ها وظیفه کنترل نقدینگی بانک ها، جمع آوری و ارسال آمار بانک ها، پشتیبانی و توزیع نقدینگی و انتقال مازاد آن را به بانک مرکزی برعهده دارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا