روابط عمومی

افزایش 150 درصدی سرمایه بانک ایران زمین در سال 1398

اخبار بازار – به گزارش اخبار بازار به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در ابتدای این همایش تورج رستمی سلیمانی مدیراستان ضمن خیر مقدم به مدیران ارشد ستادی و کارکنان این مدیریت گزارش جامعی از عملکرد مدیریت استان های غرب کشور را اعلام کرد.

وی همچنین از آمادگی این مدیریت در استان های غرب کشور در خصوص ارائه خدمات بانکی به زوار اربعین خبر داد و اعلام کرد: این مدیریت با برنامه ریزی های انجام شده ضمن افزایش ساعات کاری و ایجاد باجه های کشیک و نیز خدمات بانکداری مدرن و افزایش سقف برداشت از خود پرداز ها به زوار اربعین خدمات ارائه خواهد کرد.

555555

  • مدیرعامل بانک: در آینده ای نزدیک بزرگترین شرکت حوزه آی تی کشور متعلق به گروه مالی ایران زمین است

عبدالمجید پور سعید مدیر عامل بانک ایران ضمن قدردانی از همه کارکنان غرب کشور که با وجود شرایط بسیار سخت توانستند در سطح کشور عملکرد نسبتا مناسبی در توانمندسازی بانک در جهت رونق تولید استان داشته باشند، بیان کرد: آمار های ارائه شده قابل تقدیر است و بر کسی پوشیده نیست که تحقق اهداف در این منطقه ‏-باتوجه به شرایط اقتصادی منطقه‏- بسیار سخت تر از سایر مناطق کشور است اما همچنان با توجه به برنامه تعیین شده برای دیجیتالی شدن بانک تلاش های بیشتری را از سوی کارکنان باید داشته باشیم تا به اهداف تعیین شده برسیم.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های رو به رشد گروه مالی ایران زمین که در حال حاضر متشکل از36 شرکت بزرگ است، بیان داشت: در این گروه شرکت هایی در حوزه های مختلف در حال فعالیت هستند که اهم آن ها می توان شرکت لیزینگ، بیمه، و به خصوص شرکت هولدینگ آی سی تی اشاره کرد که هرکدام می توانند برای گروه مالی ارزش آفرینی کنند .

مدیرعامل بانک ایران زمین با بیان این مطلب اظهار داشت: درحوزه آی سی تی باتوجه به سرمایه گذاری هایی که انجام شده، در آینده ای بسیار نزدیک یکی از بزرگترین شرکت های حوزه آی تی کشور متعلق به این گروه مالی خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به روند رو به رشد بانک ایران زمین در شاخص های نظام بانکی بیان کرد: شرایط بانک ایران زمین در حال حاضر وضعیت بسیار مطلوب تری از گذشته خود دارد که حاصل تلاش بدون وقفه همه شما همکاران عزیز در اقصی نقاط کشور است.

پورسعید بیان کرد: رویکرد بانک ایران زمین بانک دیجیتال خواهد بود و باتمام قدرت در این مسیر درحال پیشرفت هستیم، اکنون خدمات دیجیتالی درحوزه بانکی وجود ندارد که در بانک به مشتریان ارائه نشود، در این حوزه در سیستم بانکی کشور از بانک های پیشرو هستیم و به این نکته واقفیم که هر بانکی که در این حوزه حرکتی نداشته باشد، قطعا در میان رقبا حذف خواهد شد .

پورسعید در پایان در خصوص افزایش سرمایه بانک بر اساس استاندارد های تعریف شده بانک مرکزی اعلام کرد: با برنامه ریزی های انجام گرفته تا پایان سال 1398 سرمایه بانک ایران زمین تا 150 درصد افزایش خواهد یافت البته بعد از این مرحله در سال آینده افزایش چندین برابری را هم در بحث سرمایه بانک خواهیم داشت.

  • رییس هیات مدیره بانک: با برنامه ریزی و جهت دهی مناسب تسهیلات از توسعه و رونق تولید حمایت خواهیم کرد

در ادامه این همایش سیدحسن سلطانی فیروز رئیس هیات مدیره بانک ایران زمین ضمن قدردانی از برگزاری مناسب همایش با اشاره به شرایط اقلیمی منطقه و دشواری جذب منابع در استان های غرب کشور اظهار داشت: این منطقه با وجود شرایط جنگی در گذشته و هزینه های انجام گرفته در خصوص بازسازی و نیز شرایط دشواری که پس از زلزله به منطقه تحمیل شد توانست با همت مردمان خوب و پرتلاش خود و حمایت بانک ها و بنگاه های اقتصادی در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد.

وی بیان داشت: بانک ایران زمین تلاش می کند تا با برنامه ریزی و جهت دهی مناسب تسهیلات از توسعه و رونق تولید در این استان ها حمایت کند و با توجه به گزارش های ارائه شده از سوی مدیریت استان های غرب کشور این جهت گیری مناسب را می توان در اقدامات انجام شده مشاهد کرد.

وی در پایان ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی به همکاران مدیریت استان های غرب بانک ایران زمین تاکید کرد: با توجه به عبور زوار اربعین تمامی تلاش خود را در جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و سایر مشتریان بانکی به کار برند.

  • معاونت عملیات بانکی : رونق تولید و شکوفایی اقتصاد یکی از اهداف تعیین شده بانک است

هادی قدیمی معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین نیز در این همایش با اشاره به اقدامات انجام گرفته و عملکرد مناسب کارکنان غرب کشور در راستای تحقق اهداف تعیین شده، اظهار داشت: باید به این نکته اذعان داشت بحث ورود بانک ایران زمین با توجه به شرایط اقتصادی فعلی کشور و نیاز به حمایت از صنایع تولیدی بسیارحائز اهمیت است، چرا که رونق تولید و شکوفایی اقتصاد یکی از اهداف تعیین شده بانک در جهت حمایت از برنامه های بلند مدت تعیین شده از سوی دولت است.

وی در ادامه افزود: از مهمترین اقداماتی که اخیرا با مشارکت بانک ایران زمین در کشور انجام شده است ساخت پروژه های بزرگی همچون تولید ترانسفور ماتورهای قدرت و توزیع، تولید انواع سیمان در تیپ های 2 و 5، تولید داروهای خاص سرطانی، تولید تراکتور تولید کنسانتره میوه و صد ها اقدامات مشابه دیگر در کشور بوده که اکنون به بهره برداری رسیده است.

قدیمی با اشاره به سیاست های جدید اتخاذ شده در هیات مدیره و هیات عامل بانک ایران زمین در خصوص افزایش توانمندی بانک در مشارکت در رونق تولید استان های کشور اظهار داشت: اهمیت تجهیز منابع زمانی مشخص می شود که از محل منابع جذب شده میتوان اقدامات بسیار موثری در شکوفایی اقتصاد کشور و رونق تولید انجام داد به طور مثال با تخصیص هوشمندانه منابع مانند تسهیلات، صدور تعهدات، ضمانت نامه و ال سی و….که به فعالیت های درآمدی و کارمزدی بانک ضمن رونق و بهبود تراز بانک می توان چرخ های اقتصادی منطقه را نیز به حرکت درآورد.

معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین با اشاره به اقدامات انجام گرفته درحوزه سرمایه انسانی که در یکی دوسال اخیر در بانک ایران زمین شروع شده است، اظهار داشت: طبقه بندی مشاغل ، انجام آزمایش ها و کنترل پزشکی همکاران در سراسر کشور و ایجاد ساز و کار مناسب برای بالا بردن بهره وری به طور حتم می تواند در آینده نزدیک موجب رشد و تعالی سازمان بانک در عرصه نظام بانکی شود.

حسینی کنارویی مدیر امور شعب استان های بانک ایران زمین نیز با ارائه ارزیابی عملکرد مدیریت منطقه در زمینه های مختلف و مقایسه با سایر بانک ها اظهار داشت: آمار ها نشان می دهد که مدیریت منطقه نسبت به تحقق اهداف اقدام کرده و در برخی موارد نیز حتی فراتر از هدف نیز پیش رفته است که امیدواریم با روحیه بسیار خوب و شادابی که از کارکنان منطقه مشاهده کردیم این روند باشتاب بیشتری پیش برود.

در پایان این همایش کارکنان این مدیریت حاضر در جلسه، دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهادهای خود را در خصوص مسائل مختلف بانکی اعلام کردند که مدیران ارشد بانک به تک تک سوالات پاسخ دادند.

همچنین در پایان این مراسم از همکاران موفق و برتر شعب و ستاد تقدیر شد، همچنین به همکارانی که در حوزه بانکداری مدرن فعال بوده اند هدایایی از سوی ریاست هیات مدیره و مدیر عامل اهدا شد.

مدیر عامل بانک ایران زمین و هیات همراه نیز در این سفر با حضور در شعب استان کرمانشاه و بازدید از آمادگی این شعب برای ارائه خدمات به زائرین اربعین از روسای شعب خواستند که تمهیدات لازم برای پول گذاری دستگاه های ATM و رصد دستگاه های خودپرداز در این ایام به صورت منظم صورت گیرد تا مطلوب ترین خدمات توسط این بانک به زوار امام حسین(ع) ارائه شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا