روابط عمومی

وعده اولین‌اپلیکیشن‌پرداخت قابل استفاده‌نابینایان درروزعصای سفید

اخبار بازار – اما لزوم توجه به گسترش فناوری ارتباطات برای نابینایان شاید موضوعی است که تاکنون کمتر به آن اندیشیده ایم، غافل ازاینکه مطمئنا فرد نابینا بیش از فردبینا به این فناوری نیاز دارد، چرا که یک نابینا معمولا باید با همان وسیله ای کار کند که فرد بینا ازآن بهره می برد .

ایران کیش و پات مدت هاست که در حیطه کاری خود وعمل به مسئولیت های اجتماعی این افتخار رادارد که گامی هرچند کوچک دراین مسیر برداشته است. دوسالی هست که اپلیکیشن پات به عنوان نخستین نرم افزار پرداخت در کشور، به صورت شنیداری و به زبان فارسی این امکان را برای نابینایان فراهم آورده تا از تمامی امکانات آن استفاده کنند .

blinds 2

امروز با استفاده از پات همه مشکلات یک روشندل مثل اینکه چگونه مبلغی را بنویسد، به کجا برود، چگونه پولی را در بانک جابه جا کند و… حل شده است. دیگر حتی نیازی نیست که این عزیزان برای انجام این گونه اموراز خانه یا محل کارشان خارج شوند. مناسب سازی این اپلیکیشن برای نابینایان باعث شده تا خیلی راحت امور پرداخت، توسط روشندلان صورت بگیرد . گفتنی است اپلیکیشن پات به دلیل داشتن این قابلیت توانسته به عنوان برنده و برگزیده منتخب بخش مسئولیت‌های اجتماعی در هشتمین جشنواره نوربخش نیز لقب بگیرد.

امروز در روز عصای سفید باردیگر بر این نکته تاکید می کنیم که برخود واجب و وظیفه می دانیم تا برای روشندلانمان کارهای ویژه تری در آینده انجام دهیم. امید داریم تا اپلیکیشن پات محصولی نوین و امید بخش برای برداشته شدن چالشی از مسیر روشندلان کشور باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا