روابط عمومی

رونمایی از سامانه خدمات بانکی برای نابینایان در بانک اقتصادنوین

اخبار بازار – به گزارش اخبار بازار به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین؛ در آیین رونمایی این سامانه که با حضور محمد ربیع‌‌زاده معاون کسب‌‏وکار بانک، نمایندگانی از انجمن نابینایان و جمعی از مشتریان نابینا در شعبه میدان هفت‌‌‌تیر برگزار شد، ربیع‌زاده ضمن تبریک روز جهانی عصای سفید به نابینایان، جمعیت 180 هزار نفری روشن‌‌دلان کشور را پاره‏ای از تن مردم ایران دانست.
او با اشاره به رویکرد بانک اقتصادنوین در ایفای مسئولیت‌‏های اجتماعی، گفت: بانک اقتصادنوین ارائه خدمات بانکی باکیفیت به آحاد جامعه را رسالت خود می‌‏داند.
معاون کسب‌‌‌وکار بانک اقتصادنوین ضمن ابراز خرسندی از راه‌‌‌اندازی این سامانه در آستانه روز جهانی عصای سفید، افزود: امیدواریم با توسعه این خدمت در سایر شعب، زمینه برای دسترسی هم‌‌وطنان روشن‌‏دل به خدمات بانکی بیش‏ از پیش فراهم شود.
در ادامه دکتر علی‏اکبر جمالی مدیرعامل انجمن نابینایان، ضمن قدردانی از بانک اقتصادنوین، ابراز امیدواری کرد این سامانه در تمام بانک‏‌های کشور راه‌اندازی شود.
در پایان این مراسم سامانه یادشده توسط مهمانان نابینا افتتاح شد و برخی از خدمات آن به‌ صورت نمادین مورد استفاده قرار گرفت.
گفتنی است سامانه ویژه نابینایان، شامل دو بخش سخت‌‏افزاری و نرم‏‌افزاری است و مانیتور بریل دارد که در فرآیند تبدیل، دو خروجی صوتی و بریل به کاریران خود ارائه می‌‏دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا