بازارچه

حضور داوطلبانه و خالصانه نیروهای شهرداری، مردمی بودن این نهاد را اثبات می کند

اخبار بازار – پروانه سلحشوری، گفت: برخلاف نظر برخی منتقدین که معتقدند وظایف شهرداری در خارج از مرزها تعریف نمی شود، به نظر من اما اقداماتی که شهرداری در مرزها و مسیر پیاده روی اربعین حسینی انجام می دهد در راستای وظایف این نهاد است.

وی افزود: با توجه به مردم محور بودن راهپیمایی اربعین و حضور افرادی که به صورت داوطلبانه در خدمت رسانی به زائرین مشارکت می کنند، حضور داوطلبانه و خالصانه نیروهای شهرداری تهران در امور مختلف خدماتی،بهداشتی، رفاهی و فرهنگی می تواند مردمی بودن این نهاد را بیش از پیش اثبات و خروجی مثبتی را در بر داشته باشد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت اقدامات بهداشتی و درمانی شهرداری در این مراسم، افزود: با توجه به حضور جمعیت میلیونی در آیین پیاده روی اربعین، شیوع بیماری و سرایت آن می تواند مشکلاتی را برای زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به وجود آورد. اقدامات پاکسازی و بهداشتی و استقرار کادر درمانی شرکت شهر سالم شهرداری تهران می تواند سلامت زوار را تضمین کند.

سلحشوری در پایان با بیان اینکه آیین پیاده روی اربعین از قدیم الایام اجرا می شد و در سال های اخیر پررنگ تر شده، یادآور شد: امیدواریم این مراسم ملی مذهبی که به نوعی بیانگر قدرت ملی است امسال نیز با همکاری نهادهای مرتبط و دلباختگان سیدالشهداء (ع) با شکوه تر از همیشه برگزار شود.

 منبع: شهرنوشت 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا