اخبار برگزیدهبازار تولید و تجارت

بدعهدی اپراتورهای تلفن همراه به زائران اربعین

اخبار بازار؛ سمیه سهیلی – به گزارش اخبار بازار، با توجه به وجود اعتراضاتی از سوی زائران اربعین مبنی بر بالا بودن هزینه بسته‌های اینترنت و مکالمه که به وزیر ارتباطات در مراسم پیاده‌روی اربعین اعلام شده بود وی به اپراتورها تذکر داد و در توییتر خود نوشت: ‏«خدمت به زوار اربعین شرف ماست.»
با ۳۰ زائر در پیاده‌روی اربعین درباره کیفیت خدمات ارتباطی صحبت کردم، گلایه اصلی اینترنتی است که خارج از بسته و با نرخ آزاد محاسبه شده است. از اپراتورها می‌خواهم با کسب رضایت سهامداران عمده خود، همه مصارف را در قالب بسته محاسبه و پول‌های اخذ شده را به زوار بازگردانند.
همچنین به دنبال اعلام خبری از سوی گزارشگر صداوسیما مبنی بر افزایش تعرفه مکالمه تلفن همراه و نارضایتی برخی از کاربران در این مراسم نیز رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اظهار داشت که تعرفه‌های رومینگ بسیار گران است و به همین منظور اپراتور‌ها برای تماس با کشور عراق در ایام اربعین تعرفه‌های ویژه گذاشته‌اند.
وی افزوده است: تماس از ایران چه با سیمکارت ایرانی و چه عراقی دقیقه‌ای 2100 و همچنین تماس با ایران از طریق سیمکارت ایرانی در عراق که از رومینگ استفاده می‌کند 3200 تومان است.
جوشقانی اعلام داشته که اپراتور‌ها برای تماس با کشور عراق در ایام اربعین تعرفه‌های ویژه گذاشته‌اند به همین منظور موارد تخلف از این تعرفه‌ها باید از طریق سامانه ۱۹۵ به سازمان تنظیم مقررات گزارش شود.
قبل از آغاز مراسم پیاده‌روی امسال، اپراتورهای تلفن همراه تعرفه‌های مکالمه و دسترسی به اینترنت را برای کاربران مسافر اعلام داشتند و بسته‌های ویژه‌ای برای کاربران درنظر گرفته بودند اما این خدمات طبق تعرفه‌های اعلام شده به آنها ارائه نشده و نارضایتی کاربران را موجب شده است.
این در حالی است که ارائه خدمات ارتباطی یکی از مهم‌ترین مسائلی بوده که هرساله در مراسم پیاده‌روی اربعین باید به آن نگاه ویژه‌ای شود و نهادهای مسئول تمام سعی خود را در ارائه هرچه بهتر این خدمات داشته باشند اما طی سال‌های گذشته و انجام نظرسنجی‌های متعدد نتیجه نهایی ارائه این خدمات رضایت زائران اربعین را تأمین نکرده و اعتراضاتی وجود داشته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا