بازارچه

ویلاسازی علی عسگری بدون مجوز؟

اخبار بازار – از جاده‌ای که شبیه به جاده‌های بیابانی است می‌گذریم و به یک باغ می‌رسیم؛ باغ خانوادگی عبدالعلی علی‌عسگری، رییس سازمان صداوسیما. از کنار دیوار می‌گذریم و مقداری پیاده کنار باغ راه می‌رویم. داخل باغ ویلایی دیده می‌‌شود. کنار باغ زمین بزرگی است که تا چشم کار می‌کند ادامه دارد؛ روی تابلویی در بخشی از آن نوشته شده: «دانشگاه صنایع و معادن »

پیرمردی از باغ علی‌عسگری بیرون می‌آید تا ببیند چرا ما آن اطراف پرسه می‌زنیم. می‌گوییم راه را اشتباه آمده‌ایم و می‌پرسیم این باغ و ویلا برای آقای علی‌عسگری است؟ می‌گوید : «آره، ولی الان نیست، آخر هفته‌ها میاد».

در همسایگی باغ علی‌عسگری باغ دیگری وجود دارد. داخل باغ می‌شویم تا با صاحب آن گپی بزنیم. ابتدا از صحبت کردن طفره می‌رود و اجازه‌ی تصویر برداری هم به ما نمی‌دهد. پسر جوانی کنار اوست که شروع به صحبت می‌کند و این باعث نرم‌تر شدن صاحب باغ می‌شود. گویا با خانواده‌ی علی‌عسگری بر سر زمین‌هایشان اختلاف حقوقی دارند. می‌گوید: «باغ علی‌عسگری ۱۴ هزار متر، ۶ هزار مترش مال منه و تصرف کرده و الانم تو دادگاهیم». می‌پرسیم اینجا اجازه‌ی ساخت دارید؟ می‌گوید: «اینجا با مجوز جهادکشاورزی ۵۰ متر انبار می‌تونیم بسازیم که من دنبال مجوزش بودم و داره آماده میشه». می‌گوییم پس چطور علی‌عسگری ویلا ساخته؟ می‌گوید: «ساخته دیگه».

 منبع: انصاف‌نیوز 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا