چهارمین دوره جایزه بین المللی خشت طلایی برگزار می شود

اخبار بازار – چهارمین دوره جایزه بین‌المللی خشت طلایی تهران با شعار ایجاد «شهرهایی هوشمند، تاب آور و زیست پذیر برای همه» به مناسبت روز جهانی شهرها، با همکاری سازمان های تخصصی بین المللی همچون برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد، متروپولیس یا انجمن کلانشهرهای مهم جهان، انجمن طراحان و برنامه ریزان شهری و منطقه ای یا ISOCARP و مجمع شهرداران آسیایی AMF برگزار می شود.
در این رویداد حدود 200 پروژه و تجربه شهری از داخل کشور و بیش از 300 پروژه و تجربه از سایر شهرهای جهان مشارکت کرده اند که اکثر آن ها در حوزه معماری، شهرسازی، میراث فرهنگی و بازآفرینی شهری است.
یکی از ویژگی های این برنامه اجرای پنل های تخصصی است که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، قرار است صبح روز شنبه پنل «کمیته شهرهای هوشمند» با حضور محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شود.
پنل دیگر نیز با عنوان «شهرهای زیست پذیر و تاب آور فراگیر برای همه» با حضور «محمد سعید» رئیس سازمان شهرهای مناطق غرب آسیا و خاورمیانه UCLG MEWA تشکیل خواهد شد.
گفتنی است؛ اختتامیه چهارمین دوره جایزه بین المللی خشت طلایی با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و پیروز حناچی شهردار تهران، عصر روز شنبه 11 آبان ماه در برج میلاد برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا