اخبار برگزیدهبازار تولید و تجارت

کپسول گاز در تهران نایاب شد

اخبار بازار؛ آرین خرسندی – درحالی‌که کپسول‌های گاز تا ماه پیش با متوسط قیمتی حدود 12 هزار تومان عرضه می‌شد در حال حاضر این کپسول‌ها که نیاز اصلی برخی از مردم و بویژه برخی کارگاه‌های ساختمانی در فصل سرما است با افزایش سه برابری بین 35 تا 40 هزار تومان ممکن است که در اختیار مصرف‌کنندگان خوش‌شانس قرار گیرد.
این در حالی است که بسیاری از کارگاه‌های ساختمانی که هنوز به مرحله تعیین‌شده نرسیده‌اند که بتوانند از گاز کارگاهی استفاده کنند باید از کپسول‌های گاز مایع استفاده کنند؛ در حال حاضر برای تهیه این کپسول‌ها با مشکل کمبود شدید مواجه شده‌اند و در صورت تأمین هم، باید هزینه سه تا چهار برابری برای آن پرداخت کنند.
یک مقام آگاه در این زمینه به خبرنگار «امروز» گفت: از اواخر ماه گذشته بخشنامه‌ای ابلاغ شده که شرکت گاز موظف است در فصل سرما اولویتش گازرسانی به روستاهای فاقد لوله‌کشی گاز باشد و تهران به‌عنوان یکی از استان‌های برخوردار از کپسول گاز محروم شده است.
وی که خواست نامش فاش نشود، افزود: کپسول‌های گازی که بعضاً در روزهای اخیر در سطح تهران با قیمت‌های 30 تا 40 هزار تومانی عرضه شده‌اند، بوسیله برخی افراد از استان‌های قزوین، زنجان، اصفهان و سمنان بصورت قاچاق وارد تهران و عرضه شده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا