عملکرد ٢٠ میلیاردی خیرین بانک صادرات در احیای ٢٨ پروژه آسیب‌دیده سیل ‌لرستان

اخبار بازار – به گزارش اخبار بازار به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، اکبر طهماسبی در آیین افتتاح ٢٨ پروژه‌ بازسازی شده مناطق سیل‌زده لرستان از محل کمک‌های همکاران شاغل و بازنشسته بانک صادرات، ابراز کرد: ٢٨ پروژه آموزشی، فرهنگی و بهداشتی آسیب‌دیده از سیل در استان لرستان با همت ستاد خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران به صورت کامل بازسازی و تا قبل از بازگشایی مدارس تحویل آموزش و پرورش و سایر سازمان‌های ذیربط شد که هزینه‌ ٢٠ میلیارد و ١٠٠ میلیون ریالی انجام این پروژه‌ها از محل همیاری و کمک‌های ستاد خیرین بانک صادرات ایران تامین شده است.
وی گفت: از مجموع این پروژه‌ها ١۶ مدرسه و دبیرستان، چهار کانون‌ فرهنگی و ورزشی و هشت خانه بهداشت و مرکز توانبخشی طی سه ماه مورد بازسازی اساسی، تعمیرات کلی و تجهیز قرار گرفته و در مناطق مختلف محروم استان لرستان در اختیار مردم قرار گرفته است.
طهماسبی با تاکید بر اینکه در جریان بازسازی این پروژه‌ها، اولویت با مکان‌های آموزشی و تجهیز مدارس بوده، از اجرای سه پروژه بازسازی دیگر در استان لرستان توسط ستاد خیرین مدرسه ساز بانک صادرات ایران خبر داد و افزود: با اجرایی شدن این سه پروژه در مجموع موفق به احیای ٣١ طرح در این استان شده‌ایم که با استعانت از ذات باری تعالی، در کمک و یاری رساندن به مردم شریف استان لرستان این روند ادامه خواهد یافت.

photo 2019 11 09 11 04 38

انجام پروژه بازسازی و تجهیز پنج مدرسه و مسجد خسارت دیده از سیل در استان گلستان نیز از دیگر بخش‌های گزارش عضو ستاد خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران بود.
طهماسبی ابراز کرد: این پروژه‌ها با هزینه یک میلیارد و ۶۵٠ میلیون ریال تا پیش از آغاز مهرماه و گشایش سال تحصیلی با همت ستاد خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران به اتمام رسید و تحویل داده شد.
عضو ستاد خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران در این مراسم گزارشی از مدارس و منازل ساخته شده توسط ستاد خیرین مدرسه‎ساز بانک صادرات ایران در زلزله سال ٩۶ استان کرمانشاه نیز ارائه داد و افزود: در شهرستان‌های سرپل‌ذهاب و ثلاث باباجانی و روستاهای تابعه این دو شهرستان، بیش از ٢٠٠ پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۵٣ میلیارد ریال توسط این ستاد اجرا و تحویل داده شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا