روابط عمومی

آغاز جشنواره پایانه‌های فروش ایران کیش متصل به حساب بانک تجارت

اخبار بازار – به گزارش اخبار بازار، جشنواره پایانه‌های فروش شرکت ایران کیش متصل به حساب های بانک تجارت ویژه پذیرندگان و متصدیان دستگاه  POS شرکت ایران کیش از ماه جاری آغاز گردید و قرار است تا پایان فروردین 99 ادامه یابد .

به گزارش روابط عمومی ایران کیش این جشنواره شامل کلیه متصدیان فروش مستقر در فروشگاههای مجهز به پایانه های فروش شرکت ایران کیش و پذیرندگان  این شرکت –متصل به بانک تجارت- است،  بر اساس این جشنواره قرار است 12 جایزه نقدی کمک هزینه خرید خودرو به مبلغ یک میلیارد ریال (هر ماه 2 جایزه )و 300 جایزه 50 میلیون ریالی به پذیرندگان ایران کیش اهدا شود . گفتنی است 733جایزه نقدی پنج میلیون ریالی به عنوان جوایز استانی برای پذیرندگان در هر دوره قرعه کشی به صورت ماهانه بین مناطق مختلف توزیع خواهد شد .همچنین پذیرندگان محترم با مراجعه به  سایت ایران کیش به آدرس https://festival.irankish.com/bti می توانند متصدیان فروش خود را ثبت نام کنند و شانس ایشان را برای دریافت دو کمک هزینه خودرو به مبلغ یک میلیارد ریال و قرعه کشی ماهانه 1000 کارت هدیه  یک میلیون ریالی امتحان نمایند .

نحوه امتیازدهی پذیرندگان و متصدیان به شرح ذیل است :

امتیاز شاخص عنوان مخاطبان جشنواره
1 به ازای هر 10میلیون ریال افزایش ماهانه  مبلغ تراکنش متصدیان فروش
1 به ازای هر 10میلیون ریال افزایش ماهانه مبلغ تراکنش پذیرندگان
1 به ازای هر 15% افزایش ماهانه تعداد تراکنش
3 به ازای هر 30% افزایش ماهانه میانگین مانده حساب
1 به ازای اولین تراکنش همراه بانک نصب فعال همراه بانک

مجموعه امتیازات از طریق وب سایت ایران کیش به آدرس https://festival.irankish.com/bti شماره گیری کد دستوری #88*788*  و مراجعه به سایت باشگاه مشتریان بانک تجارت به آدرس www.tejaratclub.ir قابل رصد است. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 1688 و مرکز تماس ایران کیش(CALLCENTER)  تماس حاصل فرمایید

*نکته : منظور از متصدیان پایانه های فروش کاربر استفاده کننده از دستگاه POS  در هر فروشگاه می باشد .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا