روابط عمومی

مدیرعامل بانک ملی: تحریم ها نتوانسته خدمات ارزی بانک را محدود کند

اخبار بازار – به گزارش اخبار بازار به نقل از روابط عمومی بانک ملّی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده که همزمان با سفر رئیس جمهور و هیات دولت، به یزد سفر کرده است در جلسه هم اندیشی و بررسی عملکرد اداره امور شعب یزد از تلاش‌های موفقیت آمیز کارکنان این اداره امور شعب قدردانی کرد و با اشاره به تاریخ کهن سرزمین یزد، گفت: این استان در عرصه های تولید و صنعت بسیار موفق است و بانک ملّی ایران نیز در راستای تحقق شعار «رونق تولید» از همه فعالان اقتصادی این استان حداکثر حمایت را به عمل خواهد آورد.
وی با اشاره به پیشرفت‌های علمی و صنعتی جوانان و محققان استان یزد، خاطرنشان کرد: این نگاه مترقی باید به همه بخش‌ها به ویژه نظام بانکی و در رأس آن بدنه بانک ملّی ایران تزریق شود، به طوری که همه واحدها معرفی و ترویج سامانه‌های نوین بانک را در اولویت قرار دهند. مدیرعامل بانک ملّی ایران با تأکید بر این که ابزارهای نوین بانکداری ما باید به همه مشتریان شناسانده شوند، ادامه داد: کاهش قیمت تمام شده پول و نیز افزایش جذب منابع ارزان قیمت راهکار بهینه کردن عملکرد است، به طوری که منابع بیشتری را بتوان در اختیار متقاضیان و فعالان اقتصادی قرار داد.

photo 2019 11 11 14 07 33

در این جلسه که جمعی از مدیران امور و مسئولان ارشد بانک نیز حضور داشتند، محمد رضایی رئیس اداره امور شعب یزد نیز با ارائه گزارشی، وضعیت فعالیت بانک ملّی ایران در این استان را تشریح کرد. در این سفر همچنین مدیرعامل بانک ملّی ایران به عنوان رئیس شورای هماهنگی بانک‌ها، در حضور رئیس جمهور تفاهمنامه‌ای با استاندار یزد به امضاء رساندند که بر اساس آن تسهیلات بانکی لازم در بخش‌های سرمایه در گردش و سرمایه ثابت طرح‌های سرمایه گذاری در این استان تامین می‌شود. در ادامه این سفر، دکتر حسین زاده ضمن دیدار و گفت و گو با همکاران شعبه مرکزی یزد و تقدیر از عملکرد کارکنان این شعبه در خصوص ترویج خدمات الکترونیک و اقدامات ویژه آنها در حوزه فناوری اطلاعات، بر تلاش هر چه بیشتر کارکنان در جهت جذب منابع ارزان قیمت، گسترش بانکداری الکترونیک و ارائه خدمات شایسته به مشتریان تأکید کرد. در این دیدار رئیس و کارکنان شعبه نیز ضمن بیان دیدگاه‌های خود، آماری از عملکرد این واحد به مدیرعامل ارائه کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا