تشکیل کمیته مشورتی صنف تاسیسات ساختمان در اتاق اصناف ایران

اخبار بازار – به گزارش اخبار بازار، در جریان این نشست، رئیس اتاق اصناف ایران احکام محمد باقر معتمد، عبدالرحمن حمد، محمدرضا رهنما، سیاوش صالحی، احمد نوری و ابوالفضل باقریان را به عنوان اعضای این کمیته اهدا کرد و پس از آن این اعضا در نشستی تخصصی به بررسی مسائل و موضوعات حول محور مجریان، گازرسان‌ها، فروشندگان و خدمات پس از فروش پرداختند.
در این نشست تاکید شد از مشارکت همه فعالان این صنوف استفاده شود. ایجاد بانک اطلاعاتی اتحادیه‌های فعال در حوزه تاسیسات با استفاده از اطلاعات سایت ایرانیان اصناف، اتاق اصناف ایران و استان‌ها مورد تایید قرار گرفت. همچین اعضای کمیته تصویب کردند تا ماهی یک بار کمیته مشورتی صنف تاسیسات ساختمان در محل اتاق اصناف ایران یا به طور مجازی تشکیل جلسه دهد.
در ادامه برخی از مشکلات با سازمان نظام صنفی بررسی شد. ضمن اینکه پیشنهاد شد گروه نرخ گذاری خدمات اجرایی لوله کشی گاز از اولویت یک به اولویت ۳ تغییر یابد.
علاوه بر این مصوب شد تا پیشنهاد ویرایش مبحث ۱۷ مقررات ملی ساختمان که در دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی در حال تدوین است به فوریت ارائه شود و بررسی کدهای آیسیک مربوط به تاسیسات ساختمان به جلسه بعدی موکول شد.
لازم به ذکر است، اعضای این کمیته محمدباقر معتمد رئیس اتحادیه صنف فروشندگان شوفاژ و تهویه مطبوع را به عنوان دبیر این کمیته و مسئول پیگیری امور انتخاب کردند. نتیجه مصوبات این کمیته مشورتی -که احتمال تغییر نام آن در جلسات بعدی وجود دارد- در نهایت به هیات رئیسه اتاق اصناف ایران ارائه خواهد شد.‌

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا