بازارچه

آماده نبودن شهرداری در برف قابل قبول نیست

اخبار بازار – علی اعطا سخنگوی شهر تهران در حاشیه جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره گره ترافیکی ایجاد شده در پایتخت در روز گذشته به دلیل بارش برف اظهار داشت: دیروز شرایط ویژه‌ای در تهران به وقوع پیوست و همزمان با وقوع برف مسأله اعتراضات به تغییر نرخ بنزین نیز ایجاد شد.
وی افزود: امروز صبح شهردار تهران به صورت سرزده در جلسه هم‌اندیشی شورای شهری‌ها حاضر شد و گزارشی در مورد اتفاقات روز گذشته و حواشی بارش برف ارائه داد.
اعطا ادامه داد: حناچی در این جلسه اعلام کرد که برخی از مدیران شهری گفته‌اند تصور نمی‌کردیم چنین برفی بیاید که ما در این جلسه از شهردار خواستیم که با افراد خاطی در حد عزل برخورد شود البته اسم شخص خاصی مطرح نبود.
سخنگوی شورای شهر تهران در پاسخ به سؤال خبرنگاران مبنی بر اینکه هواشناسی یک هفته قبل اعلام کرده بود، درجه دما در تهران کاهش و احتمال وقوع برف وجود دارد، گفت: من هم با شما هم‌عقیده هستم و به نظرم اینکه شهرداری بگوید ما آماده نبوده‌ایم حرف پذیرفته شده و قابل دفاعی نیست.
وی درباره گزارش کمیته ویژه حذف کلمه شهید از برخی تابلوهای معابر، گفت: این مسأله نیز در جلسه امروز هم‌اندیشی ارائه شد و کار به اتمام رسیده است و از هیأت رئیسه درخواست کرده‌ام وقتی به ما اختصاص دهند تا در صحن علنی شورا جزئیات و گزارش کامل را ارائه کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا