استفاده از رمز دوم یک بار مصرف باعث بالابردن امنیت کاربران می شود

اخبار بازار – به گزارش اخبار بازار به نقل از هیبنا، مدیرعامل بانک مسکن، در حاشیه ی افتتاح پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری بانک درباره ی محصولات ارائه شده به سبد تسهیلاتی بانک مسکن به منظور پایان دادن به رکود مسکن در سال جاری ، گفت: یکی از کارهایی که بانک مسکن در این خصوص انجام داده است، امکان خرید خانه های بالای 20 سال ساخت و حداکثر 25 سال ساخت با همه تسهیلات بانک مسکن (به جزء تسهیلات یکم)، می باشد.
وی اظهار داشت: این امر به مردم کمک می کند تا بتوانند قدرت انتخاب بیشتری در خرید واحدها داشته باشند. این واحدها قدمت بیشتر و قیمت پایین تری دارند. رحیمی انارکی در ادامه افزود: همچنین بحث افزایش سقف های تسهیلاتی را نیز در دستور کار خواهیم داد که بعد از جمع بندی اطلاع رسانی خواهیم کرد.

article 5

در ادامه مدیرعامل بانک مسکن در پاسخ به تسهیلات ارائه شده از سوی بانک مسکن در زمان وقوع حوادث طبیعی، گفت: در هنگام وقوع حوادث طبیعی و بحران ها، پرداخت تسهیلات دارای فرآیندی می باشد.در ابتدا میزان خسارت توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برآورد می شود و گزارش لازم در اختیار هیات دولت قرار می‌گیرد. پس از آن سقف های تسهیلاتی تعیین می شود که این سقف هم برای ساخت و هم برای تعمیر واحد مسکونی می باشد که بطور کامل مشخص می شوند.

وی افزود: در ادامه ی این فرآیند مصوبه هیات وزیران در اختیار بانک مرکزی قرار می گیرد و بانک مرکزی نیز بر اساس مصوبه هیات وزیران بانک های عامل و سهمیه های آن ها را تعیین و ابلاغ می کند. معمولا پس از ابلاغ بانک مرکزی در کمتر از یک هفته تخصیص اعتبار توسط بانک ها انجام می گیرد و به مناطق ابلاغ می شود و در نهایت پرداخت تسهیلات آغاز می شود.

همچنین رحیمی انارکی در خصوص ی تدابیر اندیشیده شده به منظور امنیت کاربران این بانک، گفت: استفاده از رمز دوم یک بار مصرف یکی از مواردی می باشد که در نظر گرفته شده است و در حال حاضر تقریبا تمامی بانک ها این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده اند و البته این مشتریان هستند که باید با مراجعه به بانک درخواست رمز دوم یک بار مصرف را ارائه کنند.

وی در پایان اظهار داشت: استفاده از رمز دوم یک بار مصرف در واقع یکی از راه هایی است که از فیشینگ و هک کردن جلوگیری می کند و توصیه می کنیم تمامی مشتریان از این امکان استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا