روابط عمومی

جوايز برندگان هفتمين دوره جشنواره حساب‌هاي قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوين اهدا شد

اخبار بازار – به گزارش اخبار بازار به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين؛ دکتر مرتضي معيري، عضو هيئت مديره و معاون مالي و پشتيباني اين بانک، با اشاره به رويکرد بانک اقتصادنوين در حوزه ايفاي مسئوليت‌هاي اجتماعي گفت: بانک اقتصادنوين به عنوان يک بنگاه مسئول تاکنون نسبت به احداث 34 مدرسه در مناطق کمتر برخوردار کشور و تجهيز مراکز درماني عام‌المنفعه اقدام کرده است که عمده هزينه‌هاي اين اقدامات از محل منابع بانک تامين شده است. وي برگزاري جشنواره حساب‌هاي قرض‌الحسنه را اقدامي در راستاي ديگر فعاليت‌هاي اين بانک در حوزه ايفاي مسئوليت اجتماعي برشمرد و گفت: با برگزاري اين جشنواره بستري فراهم شد تا منابع مشتريان نيک‌انديش تجميع و در اختيار نيازمندان قرار گيرد.
معيري با قدرداني از حسن اعتماد مشتريان به بانک اقتصادنوين و استقبال چشمگير ايشان از اين جشنواره، عقد قرض‌الحسنه را تجلي بانکداري اسلامي دانست و گفت: بر اساس الزامات قانوني و با نظارت نهادهاي ناظر، منابع قرض‌الحسنه صرفاً به پرداخت تسهيلات قرض‌الحسنه نظير تسهيلات ازدواج جوانان و خوداشتغالي مددجويان کميته امداد و سازمان بهزيستي تخصيص مي‌يابد و از آن‌جاکه اين تسهيلات به اقشار نيازمند جامعه پرداخت مي‌شود، اثرات خير آن بي‌‌‏پايان و پاداش حقيقي آن نزد خداوند متعال محفوظ است.
در ادامه ربيع‌زاده معاون کسب‌‏وکار بانک اقتصادنوين ضمن تبريک به سپرده‏‌گذاران نيک‌انديش و خوش‏‌اقبال اين جشنواره، سنت قرض‌الحسنه را منشا خير و برکت در جامعه دانست که در اوايل دهه 60 با استقبال خوبي از سوي مردم مواجه شد اما متاسفانه به دليل فشارهاي اقتصادي، تورم و مشکلات معيشتي در سال‌هاي اخير کم‌رنگ‌تر شده است. ربيع‌زاده با اشاره به استقبال قابل توجه مشتريان بانک اقتصادنوين از اين جشنواره ابراز اميدواري کرد با بهبود شرايط اقتصادي اين سنت پسنديده بيش‌ازپيش در ميان مردم جاري شود.
در اين مراسم پيام ياغلي، مدير طرح‌ و برنامه بانک اقتصادنوين نيز گزارشي از روند اجرايي هفتمين دوره جشنواره حساب‌هاي قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوين ارائه کرد.
گفتني است در هفتمين دوره جشنواره حساب‌هاي قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوين که با هدف ترويج سنت پسنديده قرض‌الحسنه برگزار شد به پاس قدرداني از مشتريان نيک‌انديش اين بانک، ماهيانه پنج ميليون تومان به مدت 18 ماه براي يک نفر، ماهيانه چهار ميليون تومان به مدت 18 ماه براي دو نفر، ماهيانه سه ميليون تومان به مدت 18 ماه براي سه نفر، ماهيانه دو ميليون تومان به مدت 18 ماه براي 12 نفر، ماهيانه يک ميليون تومان به مدت 18 ماه براي 18 نفر و ميلياردها ريال جوايز نقدي ديگر براي اعطا به سپرده‌گذاران واجد شرايط شرکت در قرعه‌کشي اين دوره در نظر گرفته شده بود که پس از تاييد فرآيند قرعه‌کشي از سوي نهادهاي ناظر اين جوايز به مشتريان برنده اهدا شد.
مشتريان ارجمند براي کسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند با کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتريان بانک اقتصادنوين با شماره 48031000-021 تماس حاصل نمايند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا