افزایش فروشگاه های زنجیره ای سبب ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم می شود

اخبار بازار – به گزارش خبرنگار ما، حسین صبوری به مناسبت ششمین سالگرد تاسیس فروشگاه زنجیره ای افق کوروش در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر صنعت خرده فروشی در ایران شکل گرفته و سهم این صنعت در اقتصاد محسوس است.
وی افزود: وقتی فروشگاه های زنجیره ای گسترش می یابد، باعث ایجاد فرصت های شغلی مستقیم و غیرمستقیم فراوانی می شود ضمن اینکه بر توزیع درآمد تاثیرگذار است که به عدالت اجتماعی نزدیک تر است.
صبوری درباره میزان خسارات وارده به فروشگاه های افق کوروش در حوادث اخیر اظهار کرد: آسیب ها جدی نبوده و خدمات رسانی فروشگاه های زنجیره ای در ایام مذکور تداوم داشته است.

photo 2019 11 30 13 46 01

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع سرمایه گذاری افق کوروش اشاره کرد و گفت: افق کوروش به دنبال سرمایه گذاری در شرکت های دیگر بخصوص شرکت های مختلف تامین کالاست و هدف از این سرمایه گذاری، مدیریت مناسب دارایی ها است.
صبوری با بیان اینکه امسال در مجموع بیش از 2000 میلیارد تومان تخفیف به مشتریان داده می شود، افزود: دادن تخفیف باعث افزایش قدرت خرید مردم می شود به طوری که با ارائه 18 درصد تخفیف، قدرت خرید 5 درصد افزایش می یابد.
وی به مسئولیت های اجتماعی افق کوروش هم اشاره کرد و گفت: در این زمینه برنامه هایی مشخصی داریم اما مهم ترین مشخصه مسئولیت اجتماعی ما، دادن تخفیف به مشتریان است که بنا داریم این تخفیف ها را ادامه دهیم تا قدرت خرید مردم افزایش یابد.
کاظم کلب خانی مدیرعامل فروشگاه اینترنتی اکالا نیز در جمع خبرنگاران گفت: این شرکت در حال حاضر در تهران، کرج و مشهد عرضه کالاها به صورت اینترنتی را انجام می دهد و قرار است تا پایان آذرماه جاری شهرهای کرمان، قم و سمنان نیز تحت پوشش قرار گیرند.
وی افزود: این شرکت با وجود قطع اینترنت در روزهای گذشته، سرویس های ارائه خدمات به مردم را ادامه داد و حتی با وجود اصلاح قیمت بنزین، هزینه حمل و نقل را برای مشتریان رایگان کرد.
کلب خانی ادامه داد: قرار است در آینده، سرویس های 24 ساعته از سوی اکالا به مشتریان ارائه شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا