رنج ناتمام مردم سیستان و بلوچستان در صف‌های طولانی گاز

اخبار بازار – پس از صف‌های طولانی بنزین در شهرهای مختلف استان سیستان و بلوچستان حالا با سرد شدن هوا نوبت به صف‌های تامین گاز مایع رسیده به طوری که طی روزهای اخیر معضل صف‌های طولانی دریافت سیلندر گاز و کاهش آن شرایط را برای مردم زاهدان که سال‌هاست سختی حمل سیلندرهای سنگین وزن را به جان خریده‌اند، سخت‌تر کرده است.
رئیس جمهور در سفری که فروردین ماه سال 1393 به سیستان و بلوچستان داشت در جمع مردم زاهدان گفته بود: برای مردم مسئله گازرسانی در این استان اهمیت ویژه‌ای دارد؛ گازرسانی از منطقه ایرانشهر به سمت زاهدان و خاش ان شاء الله در دولت یازدهم انجام خواهد شد. البته تأکید من این است که گاز در سال 94 به زاهدان و خاش هم برسد.
پس از این اظهار نظر رئیس جمهور، مشعل گاز در دولت یازدهم اما پایان سال 1395 در زاهدان روشن شد که تاکنون پس از گذشت بیش از سه سال از آن روز بسیاری از خیابان‌های این شهر توسط پیمانکاران گاز حفاری و لوله گذاری شده اما گاز به منازل همه مردم نرسیده، به همین دلیل مردم مجبور هستند روزانه برای تامین گاز مورد نیاز خود ساعت‌های طولانی را در صف بایستند.
در یک روایت ویدیویی میان مردم زاهدان که هنوز از نعمت گاز شهری محروم هستند رفتیم تا از زبان آن‌ها مشکلات چگونگی تهیه سیلندر گاز در این سرمای هوا را بشنویم.

 منبع: تسنیم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا