کارت قرمز شهردار به پورسیدآقایی

اخبار بازار؛ نرگس‌السادات حجازیان – پیروز حناچی که از مدیران اهل مدارا و مماشات است پس از شنیدن خبر فروش ساعتی صندلی‌های اتوبوس در برخی خطوط اتوبوسرانی تهران و واکنش‌های شهروندان بلافاصله با استفاده از شبکه پیام‌رسان اجتماعی توئیتر به این اظهارات واکنش نشان داد.
حناچی نوشت: خبر و بحث‌های جانبی مطرح شده درباره فروش صندلی‌های اتوبوس غلط است و موضوعیت ندارد.
شهردار تهران افزوده که در تماس با معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری (بخوانید معاون خودسر) اکیداً به وی دستور دادم از اجرای هر طرحی که موجب نگرانی شهروندان شود خودداری کنند.
(چراکه) در شرایط فعلی معیشتی مردم، شهرداری تهران همه توان خود را مصروف تسهیل دسترسی ارزان و حداکثری مردم به حمل‌ونقل عمومی خواهد کرد.
طرح‌های خاص معاون بازنشسته شهردار تهران تاکنون صدای خیلی از شهروندان و حتی مسئولان کشوری و لشگری را هم در آورده است. پلیس راهور تهران بزرگ هم‌اکنون دو شکایت بدلیل تصمیمات غیرکارشناسانه این معاون در دستگاه قضایی به جریان انداخته است.

بیشتر اعضای شورای شهر تهران که هم حزبی پورسیدآقایی نیستند علناً و بارها از نحوه مدیریتش انتقاد کرده‌اند.
حدود یکماه پیش و پس از تغییرات اساسی در دستگاه قضایی سرانجام کیفرخواست اتهامات «پورسیدآقایی» بدلیل بروز سانحه تصادف قطارهای مسافربری در سمنان به‌عنوان مدیرعامل وقت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به وی تفهیم شده و دیر یا زود باید پورسیدآقایی تاوان سوء مدیریت‌هایش را بپردازد.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا