بازارچه

لوازم خانگی سامسونگ در میان برترین‌ برندها از دیدگاه مشتری

مجله آنلاین موبنا – میزان پیشنهاد محصولات هر برند توسط مشتریان به دیگران نیز یکی دیگر از معیارهای مهم در این رده بندی بوده است. در این رده‌بندی و در حوزه لوازم خانگی هم سامسونگ دومین نرخ بالای پیشنهاد به دیگران توسط مشتریان را کسب کرد.

HA Samsung Home Appliances Rank Pic 2

اما چرا سامسونگ تا این حد محبوب شده است؟ یکی از دلایل آن ارائه راهکارهای جدید برای متصل کردن همه لوازم خانگی و ایجاد یک محیط نوآورانه بوده است. نوآوری‌هایی مانند مایکروفر Dual Cook Flex یا یخچال‌های فامیلی‌هاب زندگی روزمره مصرف‌کنندگان را ساده‌تر می‌کند. اپلیکیشن SmartThings به مشتریان امکان می‌دهد تا براحتی مایکروفر و یخچال خود را حتی در زمان حرکت کنترل کرده و به این ترتیب در وقت خود صرفه جویی کنند.

تورستن براس، مدیر بازاریابی سامسونگ الکترونیکس آلمان می‎گوید: «ما از این جایگاه و محبوبیت بالای محصولات‌مان در میان مشتریان بسیار خوشحالیم. این کار اراده ما برای حل چالش‎های روزمره مشتریان را بیشتر می‌کند. ما همچنان به تولید محصولات خانگی برای ساده‌تر کردن زندگی آنها ادامه خواهیم داد».

پیش از این نیز موسسه تحقیقات و تحلیل داده بازاری J. D. Power در رده بندی خود از برترین برندهای حوزه آشپزخانه و لباسشویی، سامسونگ را به عنوان برند برتر از نظر رضایت مشتری معرفی کرده بود.
این موسسه در تحقیقات خود به برندهای فعال در حوزه محصولات آشپزخانه و لباسشویی در ۶ معیار سادگی کاربرد، قابلیت‌ها، عملکرد و اعتمادپذیری، قیمت، طراحی و ظاهر، و گارانتی؛ امتیاز 0 تا 1000 می‌دهد.

• در بخش لباسشویی‌های درب از جلو سامسونگ برای دومین سال پیاپی در میان ۵ برند به مقام اول دست پیدا کرد و در معیارهای سادگی استفاده، عملکرد و اعتمادپذیری، قیمت، طراحی و ظاهر، و قابلیت‌ها در مقام اول قرار گرفت.

HA Samsung Home Appliances Rank Pic 3
• در بخش ماشین‌های لباسشویی درب از بالا، سامسونگ در میان 5 برند اول شده و در معیارهای عملکرد و اعتمادپذیری، قیمت، سادگی استفاده، قابلیت‌ها، طراحی و ظاهر و گارانتی بیشترین امتیاز را گرفت.

HA Samsung Home Appliances Rank Pic 4
• در بخش خشک‌کن، هم با کسب بالاترین امتیاز در معیارهای عملکرد و اعتمادپذیری، قیمت، سادگی استفاده، قابلیت‌ها، طراحی و ظاهر، و گارانتی، سامسونگ توانست به مقام اول در میان 5 برند برسد.

HA Samsung Home Appliances Rank Pic 5
• در بخش اجاق گاز هم از میان 6 برند برتر، سامسونگ در مقام اول قرار گرفته و در معیارهای عملکرد و اعتمادپذیری، سادگی استفاده، طراحی و ظاهر، قابلیت‌ها و گارانتی بالاترین امتیاز را گرفت.
• از میان 6 برند برتر تولید مایکروویو هم سامسونگ توانست بالاترین امتیاز را در معیارهای عملکرد و اعتمادپذیری، سادگی استفاده، قیمت، طراحی و ظاهر، و قابلیت‌ها بگیرد و در نهایت به مقام اول برسد.

HA Samsung Home Appliances Rank Pic 6
جان هرینگتون، معاون مدیرکل بخش لوازم خانگی سامسونگ آمریکا می‌گوید «ما در سامسونگ به این مسئله افتخار می‌کنیم که در تحقیقات موسسه جی دی پاور در حوزه رضایت مشتری در انواع بخش‌ها به موفقیت رسیدیم. این نتایج تعهد ما به نوآوری و طراحی منحصربه‌فرد را بیشتر می‌کند».

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا