اخبار برگزیده

معاون بازنشسته شهردار تهران مجدداً استعفا داد

اخبار بازار؛ ابوالفضل شاکری – با پذیرش استعفای پورسیدآقایی از سوی حناچی می‌توان انتظار داشت که طیف‌هایی از اصلاح‌طلبان طی روزهای آینده هجمه‌هایی به شهردار پرتلاش و باانگیزه تهران وارد کنند.
محسن پورسیدآقایی 37 ماه پیش و پس از برخورد دو خط قطار مسافربری در ایستگاه هفت‌خوان سمنان و کشته شدن 50 تن از شهروندان و مجروح شدن بیش از یکصدتن دیگر از هموطنانمان برای خوش‌خدمتی به آخوندی(وزیر وقت راه‌ و شهرسازی) با حضور در یک شوی تلویزیونی ضمن پذیرش مسئولیت این حادثه تلخ استعفا داده بود. ولی تنها چندماه بعد پاداش خوش خدمتی‌اش را با حکم نجفی به عنوان معاون شهردار تهران دریافت کرد.

از شاهکارهای دوران مدیریت پورسیدآقایی در شهرداری تهران، پولی کردن ورود به حلقه دوم طرح ترافیک و حذف طرح زوج و فرد سابق است که در سال‌جاری (تا لحظه برکناریش) بیش از 40 روز به روزهای هوای ناسالم تهران افزود. این تصمیم موجب شد راهنمایی و رانندگی از شهرداری بدلیل فراهم نبودن زیرساخت‌های حمل‌ونقل عمومی و اتخاذ این تصمیم غیرکارشناسانه شکایت کند.

photo 2018 11 05 18 58 47

یک نماینده مردم در شورای شهر تهران چند روز پیش اعلام کرد روزانه حداقل 15 نفر بدلیل هوای آلوده در تهران می‌میرند. طی روزهای آینده روزنامه امروز و پایگاه خبری اخبار بازار ایران(IMN.ir) همچون روزهای گذشته بیشتر به این رخداد خواهد پرداخت.

636003702658584196

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا