روابط عمومی

استقبال از حضور بیمه سرمد در نمایشگاه اختصاصی ایران در تاجکیستان

اخبار بازار – به گزارش اخبار بازار به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، غرفه این شرکت در نمایشگاه مذکور با هدف گسترش همکاری ها با تجار کشور تاجیکستان با توجه به پیوند عمیقی که بین ملت‌های ایران و تاجیکستان به لحاظ زبان، خصوصیات فرهنگی، ادبیات و پیشینه تاریخی مشترک وجود دارد، با استقبال بازدیدکنندگان روبرو شد.
در این نمایشگاه که با حضور وزیر «توسعه و تجارت» و رییس اتاق بازرگانی تاجیکستان، سفیر جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان و استاندار خراسان رضوی برگزار شد، صدها شرکت تولیدی و اقتصادی کشور به معرفی توانمندی های خود و قابلیت های توسعه تجارت با کشورهای آسیای میانه پرداختند.
در حاشیه این نمایشگاه، غرفه بیمه سرمد میزبان مسئولان ارشد کشورهای ایران و تاجیکستان بود و دیدارهای مهمی در این خصوص برگزار شد که می توان به دیدار با نخست‌وزیر تاجیکستان، معاون وزیر صنعت و تکنولوژی های نو این کشور و دستیار اول وی، مشاور رییس جمهور و سخنگوی سابق دولت تاجیکستان، معاون رییس مرکز پژوهش‌های راهبردی وابسته به نهاد ریاست جمهوری این کشور و سفیر ایران در تاجیکستان، استاندار خراسان رضوی و معاون اقتصادی وی، رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و تاجیکستان، کنسول ایران در این کشور، رایزن اقتصادی ایران در دوشنبه، معاونان و مدیران بازرگانی و سرمایه گذاری سازمان عمران آستان قدس و جمعی از فعالین اقتصادی ایرانی مقیم تاجیکستان اشاره کرد.

1edf9597 9679 45a4 a339 4c76aadd7619

همچنین نشستی نیز در شرکت بیمه تاجیکستان و چین در خصوص توسعه همکاری های بین المللی بیمه سرمد برگزار شد.
جلسه دیگری نیز با حضور مجید حبیبی معاون فنی بیمه های غیر زندگی در محل سفارت با فعالین اقتصادی مقیم تاجیکستان و شرکت کنندگان در نمایشگاه با حضور سفیر ایران، استاندار خراسان رضوی، معاون اقتصادی استاندار، رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان خراسان رضوی، رییس کفالت بانک تاجیکستان (متعلق به بانک سرمایه)، رییس بانک تجارت تاجیکستان و رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و تاجیکستان برگزار شد. فعالین اقتصادی مقیم تاجیکستان در این دیدار، نسبت به طرح مشکلات خود اقدام کردند که راهکارهایی از سوی معاون بیمه سرمد به منظور کاهش و یا رفع مشکلات موجود ارائه شد.
این گزارش می افزاید، مجید حبیبی معاون فنی بیمه های غیر زندگی، حسین قربانی مدیر بیمه های آتش سوزی، جمشید خاتمی مدیر استان خراسان رضوی و محمدحسین مجمع الصنایع رئیس اداره تبلیغات بیمه سرمد در این نمایشگاه حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا