بازارچه

انتصابات در مجموعه بانک ملی و مدیری که «ژن خوب» نیست

این روزها خبرهایی در یکی از شرکت های متعلق به بانک ملی مطرح شده و متاسفانه بازار شایعه و فرافکنی ها هم داغ بوده. مجید محسنی مجد درحالی به عنوان مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر توسط حسین زاده، مدیرعامل بانک ملی منصوب شده است که پیش از این برای مدت کوتاهی سرپرست شرکت نفت ایرانول معرفی شده بود. ولی ظاهرا حضور یک سال و نیم محسنی مجد در شرکت به پخش مثبت به نظر رسیده که او را به سمت مدیرعاملی توسعه صنایع بهشهر منصوب می کنند. شرکتی که پیش از این او مدیرعامل یکی از شرکت های تابعه اش بوده.

اما اگر آنچه که از عملکرد محسنی مجد در به پخش مطرح شده صحیح باشد، باید خوشحال بود که هنوز مدیران ارشد و تصمیم گیران کلان اقتصادی مثبت  می نگرند و عمیق می اندیشند تا به تبع آن نتیجه ای درست را بدست آورند. ولی ظاهرا “ژن خوب” نبودن محسنی مجد این روزها مسیر را برای کسب موفقیت در سمت جدیدش دشوار می کند و عده ای سعی می کنند با سیاه نمایی و رفتارهای غیراخلاقی انحراف هایی در افکار عمومی ایجاد کنند.

باید منتظر ماند و دید مدیرعامل جدید شرکت توسعه صنایع بهشهر که پیش از این بدور از حاشیه و شایعه های کاذب بوده، اکنون می تواند همچون گذشته موفق و سربلند باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا