روابط عمومی

پرداخت يک‌روزه تسهيلات ريالي ارزان ويژه سپرده‌گذاران ارزي

به گزارش اخبار بازار به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين؛ در طرح ارزينو، مشتريان ارجمند مي‌توانند با سپرده‌گذاري اسکناس‌هاي دلار يا يورو نزد بانک، ضمن حفظ اصل دارايي‌هاي ارزي خود از بسته‌هاي متنوع تسهيلاتي در سريع‌ترين زمان ممکن و بدون نياز به معرفي ضامن بهره‌مند شوند. گفتني است پس از تسويه تسهيلات، اسکناس‌ها به همان ارز توثيقي (دلار يا يورو) به مشتري بازگردانده خواهد شد.
تسهيلات ارزينو به‌منظور تجهيز، تعمير و بازسازي واحدهاي مسکوني، اداري يا تجاري، خريد ابزار کار، لوازم‌ يدکي، کالا و خودرو در قالب عقد مرابحه تا سقف دو ميليارد ريال با نرخ‌هاي 18 و 10 درصد و رفع احتياجات ضروري در قالب قرض‌الحسنه تا سقف دويست ميليون ريال براي تمام مشتريان (حقيقي و حقوقي) قابل پرداخت است. لازم به ذکر است مدت زمان بازپرداخت اين تسهيلات به خواست متقاضي 12 تا 36 ماهه در نظر گرفته شده است.
مشتريان ارجمند مي‌توانند براي کسب اطلاعات بيشتر به شعب منتخب بانک اقتصادنوين در استان‌هاي تهران، البرز، اصفهان، فارس، آذربايجان ‌شرقي و خراسان‌ رضوي مراجعه و يا با کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتريان بانک اقتصادنوين به شماره 48031000-021 تماس حاصل فرمايند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا