فعالیت یک‌هزار نیروی برف‌روب در شمال تهران

سیدحمید موسوی شهردار منطقه یک تهران،‌ درباره وقوع بارش در پایتخت و تمهیداتی که شهرداری در مناطق شمالی درنظر گرفته است، اظهار داشت: همه معابر درجه یک و دو اعم از فرعی و اصلی در حال حاضر باز است و هیچ مشکلی در ترددها شامل گره ترافیکی نداشته‌ایم.

وی افزود: از ساعت 3 صبح بارش جدید آغاز شده و نیروهای شهرداری به حالت آماده‌باش کامل درآمد‌ه‌اند، به طوری که یک‌هزار نیروی برف‌روب، خدمات شهری و فضای سبز آماده بودند و اقدامات لازم توسط آنها از همان ابتدای بارش‌ها آغاز شده است.

موسوی با اشاره به اینکه به هیچ عنوان در برف شب گذشته تاکنون غافلگیر نشده‌ایم، گفت: برف‌روبی ادامه دارد و 11 سایت برف‌روب، 200 ماشین‌آلات مکانیزه و غیرمکانیزه در حال حاضر به کار گرفته شده است.

شهردار منطقه یک تهران گفت: مخازن و دپوهای کیسه‌های شن و ماسه نیز پیش‌بینی شده و در 2 هزار نقطه قابل دسترس است، که شهروندان می‌توانند علاوه بر شهرداری، از این مخازن استفاده کنند و شارژ مخازن نیز در حال انجام است.

وی تأکید کرد: قراردادهای لازم از 25 آبان با پیمانکاران بسته شده و هیچ‌گونه قصور و مشکلی در این زمینه وجود نداشته است.

موسوی بیان داشت: شهروندان در صورتی که مشکلی در انسداد مسیرها داشته باشند، می‌توانند با شماره 137 تماس گرفته تا اقدامات لازم انجام شود. همچنین برف‌تکانی از درختان در حال انجام و مشکلی در این زمینه نیز گزارش نشده است.

شهردار منطقه یک تهران در پایان گفت: حجم بارش برف در منطقه یک بسیار زیاد است و در برخی از نواحی این منطقه، حتی به 40 سانت هم می‌رسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا