هدفگذاری «هر خدمت در هر نقطه» به مشتریان بانک مسکن

اخبار بازار – به گزارش اخبار بازار به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا ، ساسان شیردل در مراسم هشتاد و یکمین سالگرد تاسیس بانک مسکن ضمن تبریک به خانواده بانک مسکن به پاس 81 سال تلاش و خدمت مستمر، اظهار کرد: یکی از رویکردهای تازه وزارت اقتصاد، موضوع تحولات دیجیتال است و بر اساس آخرین اخبار، ظرف چند روز آینده سند اقتصاد دیجیتال کشور نیز رونمایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه دیجیتالی شدن کسب و کارها به عنوان یک اولویت دنبال می‌شود و شبکه بانکی نیز از این موضوع مستثنا نیست، افزود: بانک مسکن برای حرکت به سمت بانکداری دیجیتال، ضمن در نظر گرفتن خواسته‌های جامعه و با لحاظ شاخص‌هایی همچون امنیت، بهره‌وری، توسعه کسب‌وکار، آینده‌سازی برای بانک و تضمین کسب و کار، در راستای تحقق برنامه تحول دیجیتال اقداماتی را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه ارائه هر خدمتی به مشتریان در هر نقطه متناسب با سلیقه آنها، هدفی است که در بانکداری دیجیتال دنبال می‌شود، گفت: برای تحقق این هدف زیرساخت‌هایی لازم است که از مهم‌ترین آنها سرویس‌های یکپارچه غیرمنقطع به مشتریان است. در واقع یکنواختی تجربه مشتری در دریافت خدمت از تمام درگاه‌ها و مسیرهای مختلف اهمیت ویژه‌ای دارد که در این راستا بانک مسکن این بستر را تا کنون در همراه‌بانک جدید و اینترنت‌بانک مسکن فراهم کرده است؛ طوری که کاربران هر دو بستر دریافت خدمات، تجربه یکنواختی را از دریافت خدمات خواهند داشت.

article

شیردل با بیان اینکه همزمان با سالگرد تاسیس بانک مسکن، نسخه جدید همراه بانک برای تمام گوشی‌های تلفن همراه هوشمند اعم از اندروید و IOS بارگذاری و رونمایی شده است، اظهار کرد: همراه‌بانک جدید مسکن واجد ویژگی‌هایی متناسب با استانداردهای روز دنیاست و تفاوت چشمگیری با نرم‌افزارهای دیگر بانک‌های کشور دارد که کاربران قطعا در زمان استفاده متوجه وجوه تمایز و تسهیل رابط کاربری آن خواهند شد.

وی یادآور شد: نسخه بعدی همراه‌بانک به «دستیار صوتی» و «اپلیکیشن رمزنما» برای صدور رمز یکبار مصرف نیز مجهز خواهد بود.

وی ایجاد سیستم بانکداری متمرکز را نیز از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه فعالیت خود در یک سال گذشته خواند و گفت: ماژول‌های این زیرساخت با اولویت رفع مشکلات اساسی بانک یک به یک طراحی و راه‌اندازی می‌شود و بر همین اساس اولین ماژول مربوط به قراردادهای مشارکت مدنی از چندی پیش راه‌اندازی شد.

به گفته وی، از اول بهمن ماه تمام پرونده‌های جدید سیستم مشارکت مدنی در بستر بانکداری متمرکز افتتاح خواهد شد و به مرور اطلاعات تمام مدیریت‌های شعب از پرونده‌های مشارکت مدنی به سیستم جدید وارد می‌شود.

مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن از راه‌اندازی ماژول توسعه کارت‌های اعتباری بر مبنای عقد مرابحه، به عنوان دومین ماژول سیستم بانکداری متمرکز بانک مسکن یاد کرد و گفت: برای استفاده از این ابزار منتظر اخذ مجوز فعالیت از بانک مرکزی هستیم و محصول مربوطه آماده است.

شیردل از راه‌اندازی سیستم «برداشت مستقیم پایا» ذیل سیستم بانکداری متمرکز در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با توجه به ماموریت ویژه تسهیلاتی بانک مسکن، این خدمت اهمیت ویژه‌ای دارد؛ چرا که برداشت مستقیم از حساب‌های دیگر بانک‌ها را میسر و ممکن می‌سازد و در نتیجه وصول اقساط بانک مسکن در این بستر برای مشتریان و همکاران تسهیل خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا