مسئولان از فشارهای عصبی و تنش‌های سیاسی و روانی جامعه بکاهند

محسن هاشمی رفسنجانی در صدونودوهفتمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه در آستانه چهل و دومین بهار آزادی قرار داریم، اظهار کرد: از ۲۲بهمن‌ماه سال ۱۳۵۷ تاکنون مردم ایران، سالروز به ثمر رسیدن نهضت امام خمینی(ره) را با حضور در راهپیمایی با شکوه گرامی داشته‌اند و امسال نیز اعضای شورای شهر تهران، همراه با سایر شهروندان تهرانی، حماسه حضور را رقم خواهند زد.

وی با بیان اینکه ۲۲بهمن‌ماه امسال مناسبت‌های دیگری نیز دارد، اضافه کرد: تقارن با اربعین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و قرار گرفتن در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی آن هم در شرایطی که جامعه تحت فشارهای شدید اقتصادی است و مسائل خارجی ایران را تهدید می‌کند، بر اهمیت راهپیمایی امسال افزوده است.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: ماه گذشته، حضور میلیونی شهروندان در تشییع جنازه سردار سلیمانی، در شرایطی رقم خورد که سلایق و جهت گیری‌ها و جناح‌بندی‌های سیاسی تحت الشعاع منافع ملی و عشق به ایران اسلامی قرار گرفت.

هاشمی با بیان اینکه اگر بخواهیم آن حماسه حضور در ۲۲بهمن و دوم اسفند تکرار شود، باید همان فضا و احساس در مردم شکل گیرد، گفت: تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دلسرد کردن مردم نسبت به انتخابات و انقلاب پذیرفتنی نیست، رهنمودی مهم برای برگزار کنندگان راهپیمایی انقلاب و رسانه ملی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا