شیرینی در آستانه روز مادر گران نمی‌شود

علی بهره‌مند رئیس اتحادیه صنف قنادان تهران در خصوص وضعیت بازار شیرینی در روز مادر اظهار کرد: هم اکنون وضعیت بازار فروش کیک و انواع شیرینی در وضعیت مطلوبی به سر می‌برد و به تازگی نیز شاهد افزایش قیمت‌ها نبودیم.
وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) تقاضا و عرضه واحد‌های صنفی افزایش خواهد یافت، اما به دلیل تمهیداتی که از پیش صورت گرفته، هیچ افزایش قیمتی در این ایام نخواهیم داشت.
رئیس اتحادیه صنف قنادان تهران بیان کرد: طی چند ماه گذشته برخی اقلام مواد اولیه با افزایش قیمت روبه رو شدند، اما با این حال نه تنها برای روز مادر بلکه تا پایان امسال قیمت انواع شیرینی‌تر و خشک افزایش نخواهد یافت.
بهره‌مند ادامه داد: انواع شیرینی‌تر هم اکنون با قیمت ۳۵ هزار تومان، شیرینی پاپیون، زبان و دانمارکی ۲۸ هزار تومان و کیک یزدی ۲۱ هزار تومان در واحد‌های صنفی فروخته می‌شوند.
وی مطرح کرد: قیمت برخی شیرینی‌ها در اتحادیه تصویب و به واحد‌های صنفی ابلاغ می‌شود، اما شیرینی‌هایی که جزو این دسته نیستند، واحد‌ها بر اساس کیفیت شیرینی قیمت گذاری می‌کنند.
رئیس اتحادیه صنف قنادان تهران تصریح کرد: قیمت کیک در واحد‌های صنفی نرخ مشخصی ندارد و واحد‌ها بر اساس کیفیت مواد اولیه‌ای که در پخت آن به کار می‌برند، قیمت گذاری می‌کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا