بازارچه

همکاری بانک ملت با سفرمارکت برای عرضه تورهای مسافرتی اقساطی

باشگاه مشتریان بانک ملت با همکاری سفرمارکت، خدمات تور اقساطی را برای اعضای خود فراهم کرده است. در این طرح، سفرمارکت که موتور جستجوی خدمات سفر است، خدمات تور اقساطی خود را که برای عموم هم‌میهنان در دسترس است، با امتیازهای ویژه‌ای به اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت عرضه می‌کند.

امتیازهای تور اقساطی سفرمارکت

در طرح عرضه تورهای اقساطی در سایت سفرمارکت (https://www.safarmarket.com  ) نیاز به هیچ نوع وثیقه، ضامن یا سفته‌ای نیست و همه هم‌میهنان با چک بانکی (صیاد) می‌توانند تورهای خود را به صورت اقساطی خریداری کنند. دیگر ویژگی تورهای اقساطی سفرمارکت، تنوع تورهای عرضه شده است. تورهای اقساطی موجود هم شامل تورهای خارجی مانند تور مشهد و تور کیش می‌شود و هم شامل تورهای خارجی همچون تور استانبول، وان، مارماریس، آنتالیا و سن‌پترزبورگ.

چگونه از تورهای اقساطی استفاده کنیم؟

در همکاری باشگاه مشتریان بانک ملت با سفرمارکت، اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت این امکان را دارند تا با بدون هیچ‌گونه وثیقه یا ضامن، پس از انتخاب تور مورد نظر خود از میان تورهای داخلی و خارجی عرضه شده، با پرداخت نقدی بخشی از هزینه تور، به سفر بروند. باقی هزینه های سفر، بنا به اینکه تور مورد نظر چند روزه باشد و مقصد سفر کجا باشد، با ۴ تا ۱۰ قسط، زمان بندی می‌شود. اقساط هزینه تور، در قالب چک های بانکی (صیاد)، از کاربران دریافت می‌شود.

قیمت هر کدام از تورها، به عوامل مختلفی بستگی دارد. اینکه مقصد سفر کجا باشد، چه خطوط هواپیمایی، سفر رفت و برگشت را انجام بدهند، هتل محل اقامت چند ستاره باشد و طول مدت اقامت چند روز باشد، قیمت تور را تعیین می‌کند. اما می‌توان این اطمینان را به هم‌میهنان داد که تورهای عرضه شده در این طرح، از جمله ارزان ترین تورهای گردشگری در بازار هستند.

تورهای اقساطی چه کمکی به صنعت گردشگری می‌کند؟

این خدمات در پاسخ به نیاز بازار سفر به امکانات تسهیلی و آسان ساز سفر عرضه شده است. زیرا به دلیل افزایش هزینه‌های سفر، بخشی از جامعه تمایل خود را برای مسافرت از دست داده‌اند. از همین رو، اقساطی شدن هزینه های سفر می‌تواند موجب آسان تر شدن گردشگری برای بخش بزرگی از جامعه شود. از سوی دیگر این آسان شدن استفاده از تورهای مسافرتی، موجب رونق گرفتن صنعت گردشگری و واحدهای اقتصادی مرتبط با آن می‌شود.

سفرمارکت ؛ موتور جستجوی بلیط هواپیما و تور

سفرمارکت یک ابزار نوین و نوظهور در صنعت گردشگری است که تجربه‌ای متفاوت را در زمینه خرید آنلاین بلیط هواپیما و تور برای مسافران و گردشگران ایرانی ایجاد کرده است. سفرمارکت به صورت یک بازار مجازی عمل کرده و عرضه کنندگان معتبر و موفق صنعت گردشگری، محصولات خود را در آن عرضه می‌کنند. سفرمارکت بدین وسیله این امکان را پدید آورده است که کاربران برای یافتن بلیط هواپیما مورد نظر خود از گشتن در میان صدها سایت و آژانس مسافرتی گوناگون بی نیاز شده و ارزان ترین و بهترین بلیط هواپیما یا تور مسافرتی داخلی و خارجی مورد نظر خود را در یکجا پیدا کرده و خریداری کنند. این امکان مقایسه یکجا قیمت و کیفیت خدمات سفر برای گردشگران، موجب شفافیت و بهره وری بالاتر در این صنعت شده و با ایجاد رقابت پویا و سالم بین فعالان حوزه گردشگری، بیشترین سود را برای مسافران به همراه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا