بازار تولید و تجارت

سهم ۸۹ درصدی سود عملیاتی در مجموع سودآوری شرکت مخابرات ایران

به گزارش اخبار بازار به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سیدمجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: رشد سود عملیاتی شرکت مخابرات ایران با انتشار صورت های مالی ۹ ماهه حاصل به ثمر نشستن پروژه های توسعه شرکت و تحقق رضایتمندی مشتریان با افزایش فروش در بخش های مختلف است.
مهندس صدری همچنین افزود: سود عملیاتی در مناطق برای اولین بار با رشد ۱۶۱ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال ۹۷ موجب برجای گذاشتن کارنامه ای درخشان در مخابرات های مناطق کشور شده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ادامه داد: با استفاده از روش های نوین بازاریابی و فروش و تلاش در جهت رضایتمندی مشتریان، درآمد خدمات داده از کل درآمد شرکت در آذر ۹۸ به ۳۴ درصد از درآمد کل رسده است .
مهندس صدری با قدردانی از تلاش مجموعه همکاران و کارکنان شرکت در سراسر کشور در رقم زدن این پیشرفت محسوس، اضافه کرد: یکی از علل مهم پیشرفت شرکت و افزایش سود کلی ، افزایش مناطق سودده است به نحوی که مناطق سودده در آذر ماه ۹۸ با افزایش قابل توجه نسبت به سال گذشته به ۳۰ منطقه رسیده است.
وی در پایان تاکید کرد: در نتیجه فعالیت های کارکنان تلاشگر شرکت، و تمرکز بر ارائه بهترین خدمات به مشتریان، مجموع درآمد کل شرکت در آذرماه ۱۳۹۸، به رشد ۲۹ درصدی که در طی سال های گذشته بی سابقه می باشد، رسیده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا